حضرت زهرا سلام الله علیهادر زهد،تقوی و حمایت از ولایت بی نظیر بود

خانه / استان ها / حضرت زهرا سلام الله علیهادر زهد،تقوی و حمایت از ولایت بی نظیر بود

حضرت زهرا سلام الله علیهادر زهد،تقوی و حمایت از ولایت بی نظیر بود

مراسم سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها در مسجدامام حسن مجتبی علیه السلام بخش فلارد لردگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛دراین مراسم حجت الاسلام خالدی  گفت: حضرت زهرا سلام الله علیهادر زهد،تقوی و حمایت از ولایت بی نظیر بود.

وی افزود:حضرت زهرا سلام الله علیها در حمايت از امام  زمانش در عین مظلومیت و تنهایی،شجاعانه ایستاد و در این راه به شهادت رسید.

حجت الاسلام خالدی گفت: آن حضرت با اصرار برانجام وصيت و توصيه پيامبر گرامي اسلام صلوات الله علیه وآله وسلم در خصوص ولایت و امامت و نیز وفاداري بر آرمان ها و انديشه اسلام ناب تأکید داشت، و دراین رابطه ظلم ها و بي مهري هاي زيادي را متحمل شد.

وی اظهار داشت:شفیعه روزجرا دراين راه يار و ياوري نداشت و مي بايست به تنهايي سنت، سيره و توصيه پيامبر صلوات الله علیه وآله وسلم را به مهاجر و انصار يادآور مي شد.

حجت الاسلام خالدی صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهراسلام الله علیها در بستر بيماري نيز از ارشاد و بيدارگري غافل نمانـد؛ در برابر زنان مهاجر و انصار، از كساني كه حضرت علي بن ابیطالب علیه السلام را رها كردند، ناليد و رنج نامه خويـش را بـر آنان خـوانـد.

وی ادامه داد:دخت نبوت و مادر امامت،با وصيتنامه اي خود سعي نمودند که صحابه را از انحراف و رقابت گمراهانه اي که منجر به انحراف مسير ولایت و امامت شده بود، آگاه سازند.

 مداحی ، نوحه خوانی و ضیافت صبحانه از دیگر برنامه های این روز بود.

 پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *