حضرت زهرا سلام الله علیها الگو حجاب ، عفاف و ولایتمداری است/جشن میلاد کوثر+تصویر

خانه / استان ها / حضرت زهرا سلام الله علیها الگو حجاب ، عفاف و ولایتمداری است/جشن میلاد کوثر+تصویر

حضرت زهرا سلام الله علیها الگو حجاب ، عفاف و ولایتمداری است

حجت الاسلام علیزاده در جمع پرشور بسیجیان،جوانان و نوجوانان عاشورایی اشکفتک گفت:حضرت زهرا سلام الله علیها الگو حجاب،عفاف، ایثار،فداکاری و ولایتمداری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم جشن میلاد و جلسه هفتگی بسیجیان پایگاه ابوذر غفاری،جوانان ونوجوانان هیأت عاشورایی رزمندگان اسلام اشکفتک به مناسبت فرخنده میلادبا سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها برگزارشد.

دراین مراسم حجت الاسلام علیزاده ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و میلاد فرزند گرامیش حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

وی به فضایل سبب خلقت اشاره کرد و افزود:  نام مبارک آن حضرت، فاطمه علیها السلام است و القاب و صفات متعددی همچون زهرا، صدیقه، طاهره، محدثه ، بتول ، مبارکه، بتول، راضیه، مرضیه، نیز ذکر شده است.

حجت الاسلام علیزاده ادامه داد:فاطمه، در لغت به معنی بریده شده و جدا شده می‌باشد و علت این نامگذاری بر طبق احادیث نبوی، آنست که: پیروان حضرت فاطمه زهرا علیها السلام به سبب او از آتش دوزخ بریده، جدا شده و برکنارند.

وی در ادامه  اشاره به احادیث پیرامون  احترام به والدین و حقوق فرزندان بر والدین به ایرادسخن پرداخت و گفت: فرمانبردارى از پدر و مادر از نشانه‌هاى ایمان، نگاه کردن به آنان عبادت و نیک‌رفتارى با آنان از محبوب‌ترین اعمال نزد خدا و رضا و غضب الهى در خشنودى یا ناخشنودى والدین از فرزندانشان است.

تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ،مداحی و مولودیه خوانی در رسای صدیقه طاهره حضرت فاطمه سلام الله علیها از دیگر برنام های این مراسم با شکوه بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

 پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *