حضرت زینب کبری سلام الله علیها نمونه کامل صبر واستقامت است+تصویر

خانه / استان ها / حضرت زینب کبری سلام الله علیها نمونه کامل صبر واستقامت است+تصویر

مراسم عزاداری نمونه صبر واستقامت حضرت زینب کبری سلام الله علیها با حضور نوجوانان و جوانان در پایگاه مقاومت ابوذر غفاری اشکفتک بعداز نماز جماعت مغرب وعشاء برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم حجت الاسلام محمدحسین تقیان با تسلیت وفات شهادت گونه قهرمان صبر، ایثار و فداکاری  گفت: حضرت زینب کبری سلام الله علیها نمونه کامل صبر واستقامت است ، مادران وخواهران ما باید با الگو قرار دادن رفتار و کارهای این بانوی پاکدامن ادامه دهند راه ایشان باشند.

وی ادامه داد:حضرت زینب کبری سلام الله علیها بخاطر حفظ اسلام ناب، ولایت و مسلمین این همه صبر واستقامت کرد و ما هم باید این چنین باشیم تا خدای ناکرده دشمن نتواند ضربه ای به اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه وآله وسلم ونظام مقدس جمهوری اسلامی بزند.

 حجت الاسلام تقیان گفت:توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و نامگذاری امسال باعنوان”اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال”برای تحقق این مطلب هر کاری که میتوانیم انجام دهیم و شاید اولین کاری که نوجوانان وجوانان میتواند انجام دهند و در حال حاضر با آن مواجه هستند خرید لوازم التحریر و لباس های تولید داخل میباشد.

وی به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اشاره کرد و افزود:حضور با بصیرت و حداکثری پای صندوق ها رأی،دشمنان را ناکام می کند.

 حجت الاسلام تقیان ادامه داد: در انتخابات باید به افرادی رأی بدهیم که وابستگی به غرب نداشته باشند، ولایتمدار بوده و به فکر توسعه، پیشرفت فرهنگی و اقتصادی کشور باشد،فردی انقلابی و یاور مظلومان باشد و بتواند تولید داخلی را شکوفا کند.

تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، قرائت دعای توسل و روضه خوانی ومدیحه سرائی از دیگر برنامه های مراسم هفتگی نوجوانان عاشورایی اشکفتک بود.

 این مراسم را از دریچه دوربین باهم نگاه کنیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *