hazrate-mahdi-6

حضرت مهدى عجل الله تعالی فرجه الشریف در کلام معصومین | امام زین العابدین علیه‌السلام

خانه / ویژه نامه / ویژه نامه های اهل بیت / ویژه نامه ولادت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) / در کلام معصومین ویژه ولادت امام زمان (عج) / حضرت مهدى عجل الله تعالی فرجه الشریف در کلام معصومین | امام زین العابدین علیه‌السلام

برای قائم ما دو غیبت هست. یکی از آن دو، طولانی‌تر از دیگری است، و آن قدر طول خواهد کشید که اکثر معتقدین به ولایت، از او دست خواهند کشید. در آن زمان کسی بر امامت و ولایت او ثابت قدم و استوار نمی‌ماند مگر آن که ایمانش قوی، و شناختش درست باشد و در نفس خویش، نسبت به حکم و قضاوت ما هیچ گرفتگی و کراهتی احساس نکند و تسلیم ما اهلبیت باشد.

حضرت مهدى عجل الله تعالی فرجه الشریف در کلام معصومین | امام زین العابدین علیه‌السلام

hazrate-mahdi-6

امام زین العابدین (علیه‌السلام) می‌فرمایند:
إن للقائم منّا غیبتین، احداهما أطول من الأخری… فیطول أمرها حتی یرجع عن هذا الامر اکثر من یقول به، فلایثبت علیه اِلاّ من قوی یقینه و صحّت معرفته و لم یجد فی نفسه حرجاً ممّا قضینا و سلّم لنا اهل البیت.(۶)
برای قائم ما دو غیبت هست. یکی از آن دو، طولانی‌تر از دیگری است، و آن قدر طول خواهد کشید که اکثر معتقدین به ولایت، از او دست خواهند کشید. در آن زمان کسی بر امامت و ولایت او ثابت قدم و استوار نمی‌ماند مگر آن که ایمانش قوی، و شناختش درست باشد و در نفس خویش، نسبت به حکم و قضاوت ما هیچ گرفتگی و کراهتی احساس نکند و تسلیم ما اهل بیت باشد.

۶٫ مدرک پیشین ص ۳۲۳ و ۳۲۴٫

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *