حضورحداکثری در انتخابات وانتخاب اصلح،تجلی عزت و اقتدار ملت است

خانه / استان ها / حضورحداکثری در انتخابات وانتخاب اصلح،تجلی عزت و اقتدار ملت است

رییس کانون مداحان وشاعران آیینی استان چهارمحال وبختیاری گفت:حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا وانتخاب کاندیدای اصلح نشان از عزت،اقتدار و بصیرت ملت برزگ ایران دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حمیدرضاتوسلی درجمع روسای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان و شاعران آیینی استان با تبریک اعیاد شعبانیه  افزود: آحاد مردم  ولایتمدار ایران اسلامی روز بیست و نهم اردیبهشت با حضور حماسی ، پرشور و با بصیرت خود در انتخابات همدلی، اقتدار و عزت ایران اسلامی را به روخ جهانیان می کشند.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان مساله مهم امروز کشور را انتخابات 29 اردیبهشت دانست وادامه داد: اقشار مختلف مردم با عنایت به رهنمودهای امام راحل(ره)و مقام معظم رهبری مدظله العالی ،با بصیرت و بینش عمیق در انتخابات شرکت  می کنند و با انتخاب کاندیدای اصلح ،دوباره انقلاب اسلامی رادر برابر دشمنان اسلام ناب سربلند خواهند کرد.

 توسلی افزود:انتخابات یک سرمایه ملی و از اهمیت بسیار بالایی برخودار است و مردم انقلابی ایران برای حراست از این سرمایه ملی، روز جمعه 29اردیبهشت با حضور آگاهانه و مقتدرانه خویش دشمنان انقلاب اسلامی را ناکام می کنند.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان،به فرمایشات ولی امر مسلمین جهان اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری مردم  در پای صندوق های رأی ، بزرگترین عامل باز دارنده در برابر تهدید استکبار جهانی است.

وی افزود: “حضور حداکثری” و “انتخاب اصلح” دو رسالت بزرگ آحاد مردم شریف ایران اسلامی در انتخابات است که به فضل خداوند سبحان شرکت کنندگان در انتخابات باعزم و اراده راسخ، پاسخ یاوه گویی های دشمنان اسلام را خواهند داد.

نائب رییس قشربسیج مداحان استان، به ارائه گزارشی از اقدامات شورای هیئات مذهبی،کانون مداحان وشاعران آیینی و بسیج مداحان استان پرداخت و برگزاری جلسات آموزشی و اردوی زیارتی آموزشی اعضاء هیئات مذهبی و کانون مداحان و بسیج مداحان از جمله برنامه هایی اجرایی سال گذشته عنوان کرد.

رییس کانون مداحان وشاعران آیینی استان به تعامل و همکاری خیلی خوب کانون مداحان وشاعران آیینی ،شورای هیئات های مذهبی، بسیج مداحان ،هیأت رزمندگان اسلام، بنیاد دعبل و خانه مداحان استان اشاره کرد و اظهار کرد: این مسئله تأثیر بسزایی در اجرای هر چه بهتر برنامه های فرهنگی و مذهبی  استان داشت و روند کارها را سرعت بهتری بخشید.

توسلی ادامه داد:اجتماع بزرگ عاشورایی،در تاسوعا و عاشورای حسینی در مصلای امام خمینی (ره) مراسم اربعین حسینی حاصل تعامل، همکاری و حضور هیئت های مذهبی و مداحان درجواز امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها در مرکز استان و سایر شهرستان ها بود که به شکل با شکوه برگزار شد.

وی به پوشش برنامه ها از طریق رسانه ملی اشاره کرد گفت:بسیاری از برنامه ها از جمله اجتماع بزرگ عاشورائیان و اربعین حسینی با همکاری ارزشمندصداوسیماازشبکه جهانبین و همزمان ازسایرشبکه ها جمهوری اسلامی به صورت زنده پخش شد.

توسلی دیدار با نماینده ی معزز ولی فقیه در استان،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی و برگزاری همایش های مختلفی به مناسبت های گوناگون از جمله ولادت امام حسن مجتبی(علیه السلام)،ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، همایش سالانه قبل از ماه محرم  و دیدار با علما و بهره مندی از بیان ایشان،از دیگر برنامه ها  مشترک شورای هیات مذهبی و کانون مداحان و بسیج استان بود.

در آغاز این نشست رییس شورای هیئات مذهبی استان ضمن خیر مقدم گویی به حضار به ارایه گزارش پرداخت.

عبدالله نیکبخت افزود:تشکیل جلسات هماهنگی با مسئولین برای ثبت هیأت های مذهبی در سامانه طوبی و پیگیری عملیاتی شدن این اقدام در سطح استان  و همچنین مراحل تأیید ثبت هیأت ها در این سامانه، ازجمله برنامه های اجرایی در سال گذشته بود.

وی ادامه داد: حضور در مراسم هیئات مذهبی،شرکت فعال در جلسات شئون ، هماهنگی ترویج امربه معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی  در مراسم هیأتها و رسیدگی به مشکلات از دیگر برنامه های اجرایی می باشد.

نیکبخت به اهمیت تعامل و همکاری با بسیج و کانون مداحان اشاره کرد و افزود: امسال هم ضمن اجرای برنامه های ابلاغی از مرکز در نظر است برنامه های مشترک افزایش بیشتری داشته باشد.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،دیدار با مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی و نماینده معزز ولی فقیه در استان و بهره مندی از رهنمودهای معظم له و اقامه نماز جماعت ظهر وعصر به امامت امام جمعه شهرکرد از دیگر برنامه های این روز بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *