حضور به موقع مردم بصیر ولایی و انقلابی فتنه را خنثی کرد

خانه / استان ها / حضور به موقع مردم بصیر ولایی و انقلابی فتنه را خنثی کرد

سردار علی محمد اکبری گفت: حضور به موقع مردم بصیر، فهیم و ولایی و انقلابی ایران اسلامی در صحنه فتنه را خنثی کرد.

سردار علی محمد اکبری گفت: حضور به موقع مردم بصیر، فهیم و ولایی و انقلابی ایران اسلامی در صحنه فتنه را خنثی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمربنی هاشم (علیه السلام) با بزرگداشت سالروز عملیات کربلای 5، یاد و خاطره رزمندگان، ایثارگران و شهدای این یگان را گرامیداشت.

سردار علی محمد اکبری، با اشاره به سالروز عملیات غرور آفرین کربلای 5 در منطقه عملیاتی شلمچه ، از این عملیات به عنوان کور کننده چشم دشمن یاد کرد و افزود: بعداز کربلای 4 دشمن در ذهن خود این را نمی توانست قبول کند که عملیاتی با این وسعت چگونه و چطور طراحی و اجرا شد .

سردار اکبری در ادامه با اشاره به دوران دفاع مقدس، زمان فعلی را نیز همانند دوران دفاع مقدس توصیف  و ادامه داد: با وجود اینکه زمین بازی متفاوت شده است؛ ولی دشمن همان دشمن و گستردگی مکر و حیله و دسیسه های آن زیادتر و پیچیده تر  شده است.

این مقام ارشد نظامی، در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در اجتماع مردم غیور و انقلابی قم، طرح دشمن برای آینده را سنگین تر از فتنه های دهه های اخیر ارزیابی کرد و نقش منافقین و معاندین انقلاب اسلامی در فتنه اخیر را تشریح کرد، که با حضور به موقع مردم بصیر، فهیم و ولایی و انقلابی ایران اسلامی در صحنه، خنثی شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در ادامه با اشاره به بخش دیگری از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)که فرمودند “انقلاب یک نهاد زنده و پویا است و این نهاد زنده و پویا احتیاج به نگهداری دارد” را مولفه اصلی ایجاد استحکامات اعتقادی و بصیرتی و فیزیکی عنوان کرد.

سردار اکبری گفت: نگهداری مرزهای ارزشی و اعتقادی برعهده یکایک نیروهای انقلابی و ارزشمند است تا با حفظ آمادگی رزمی و بصیرتی بتوانند با هر نوع تهدیدی متناسب با آن مقابله کنند.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *