حضور حداکثری در انتخابات تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب است

خانه / استان ها / حضور حداکثری در انتخابات تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب است

هیات رزمندگان اسلام چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ از آحاد مردم غیور و بصیرت استان برای حضور در پای صندوق های رأی انتخابات 29 اردیبهشت دعوت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ متن بیانیه هیئت رزمندگان اسلام چهارمحال و بختیاری به مناسبت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به شرح ذیل منتشر شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یک بار دیگر آزمونی بزرگ در پیش روی ملت ایران است؛ عرصه ای که نگاه جهانیان به آن دوخته شده و دوستداران انقلاب اسلامی و ملتهای مستضعف جهان را به آینده امیدوار و چشم طمع دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را کور خواهد کرد.

انتخابات بعنوان یکی از میدانهای مهم تجلی اراده ملت بزرگ ایران اسلامی در تعیین سرنوشت کشور به شمار می رود با حضور حداکثری مردم بصیر می تواند حماسه‌ای عظیم را رقم زده و حرکت به سوی پیشرفت و تعالی را سرعت بخشد.

سر انگشتان میلیون ها مرد و زن، دختر و پسر و پیر و جوان ایرانی فردا می تواند عزت و آبروی ملی را در یکی دیگر از برگ های زرین تاریخ انقلاب اسلامی حک کند و از مشکلات مردم عزیزمان گره گشایی نماید.

هیات رزمندگان اسلام استان، ضمن دعوت از آحاد مردم غیرتمند و ولایتمدار چهارمحال و بختیاری برای حضور پرشور در پای صندوق های رأی روز جمعه 29 اردیبهشت یادآوری می کند؛‌ مشارکت بالای ملت فهیم ما در این انتخابات و گزینش اصلح، تجدید عهد دیگری با آرمانهای والای انقلاب، ‌اندیشه های گهربار حضرت امام خمینی(ره)‌و لبیک به ندای ولی امر مسملین جهان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *