حضور مردم در راهپیمایی روز قدس جهادی بود

خانه / استان ها / حضور مردم در راهپیمایی روز قدس جهادی بود

IMG_3220

حجت الاسلام والمسلمین نکونام از بصیرت و حضور جهادی و انقلابی مردم استان در راهپیمایی روز قدس و خلق حماسه‌ای عظیم و باشکوه قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام  گلپایگانی با تقدیر و تشکر از بصیرت، شجاعت، حضور جهادی و انقلابی مردم استان در خلق حماسه‌ی عظیم مردمی روز قدس گفت: خوشا به حال شما! جهادی که شما مردم در روز قدس در کف خیابان‌ها، در سراسر استان و کشور و نَه بلکه بیش از 80 کشور دنیا رقم زدید، بیان‌گر آن بود که «مسئله قدس همیشه زنده است».

متن کامل پیام تقدیر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آفرین و خوشا به حال شما مردم؛ گوارای وجودتان باد این جهاد. جهادی که شما در روز قدس در کف خیابان ها در سراسر استان و کشور و نَه بلکه بیش از 80 کشور رقم زدید، بیان‌گر آن بود که مسئله قدس همیشه زنده است. ملت‌های مسلمان در خیابان حضور پیدا کردند و از خودشان انعکاس نشان دادند و انجام وظیفه کردند و در برابر ظلم و ظلمه قَدعَلم کردند و نشان دادند که از مظلوم دفاع می‌کنند. خوشا به حال شما.

شما در روز قدس توفیق داشتید این جهاد را عملی کردید و بدانید و می‌دانید که ضرورت انقلابی ماندن تا آزادی فلسطین یک أمر بسیار مهم و اساسی است.

شما می‌دانید امروز وضع رژیم صهیونستی از هر زمان ضعیف‌تر و بدتر است. علی‌رغم این که عَربده می‌کشند و خودشان را قوی جلوه می‌دهند. آمریکا از هر زمان توخالی‌تر است، علی‌رغم این که تلاش می‌کند خودش را ارباب دنیا نشان بدهد و امّا شما از گذشته به مراتب قوی‌تر هستید علی‌رغم این که دشمن می‌خواهد شما را ضعیف جلو بدهد. به لطف پروردگار این واقعیت و حقیقت در جهان بشری وجود دارد.

شما به ترکیه، عربستان و چهار کشور خودباخته که به سمت عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی رفته‌اند، نگاه نمی‌کنید؛ به کمک‌های آمریکا به این حکومت‌ها و ظاهر فریبی‌ها نگاه نمی‌کنید بلکه شما به ایمان‌تان و وظیفه دینی و الهی‌تان نگاه می‌کنید؛ شما به اعتقاد و باورتان نگاه می‌کنید؛ شما با باور توحیدی و اعتقاد به وحدانیت پروردگار و راه توحید را ادامه دادن در این مسیر هستید و نگاه می‌کنید. کم و زیاد برای شما هیچ اهمیتی ندارد و این مسائل و ظاهرفریبی‌ها در شما اثری نکرده و نخواهد کرد.

امّا چهره خبیث آمریکا را همیشه باید شناخت. چهره خبیث آمریکایی که آنقدر جنایت می‌کند و پرچم حقوق بشر را به دست می‌گیرد و آن را یَدک می کشد را باید شناخت. فقط 17 هزار شهید ترور در این کشور یک ورق از کتاب قطور جنایت آمریکایی‌ها است. آمریکایی‌ها جنایت‌کار و خبیث هستند و ملّت ما هرگز فریب این‌ها را نخورده و نخواهند خورد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد

محمدعلی نکونام

12/04/1395

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *