حضور هوشمندانه مردم در انتخابات فرصت را از دشمنان می‌گیرد

حضور هوشمندانه مردم در انتخابات فرصت را از دشمنان می‌گیرد

خانه / پیشنهاد ویژه / حضور هوشمندانه مردم در انتخابات فرصت را از دشمنان می‌گیرد

حضور گسترده مردم در این عرصه مهم، سرنوشت‌ساز خواهد بود. متدینین که همواره در جریان انتخابات نقش‌آفرینی کرده‌اند باید برای حضور اقوام و اطرافیان خود تبلیغ کنند تا میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به بالاترین سطح خود برسد.

حضور هوشمندانه مردم در انتخابات فرصت را از دشمنان می‌گیرد

هیات ؛ حضور گسترده مردم در این عرصه مهم، سرنوشت‌ساز خواهد بود. متدینین که همواره در جریان انتخابات نقش‌آفرینی کرده‌اند باید برای حضور اقوام و اطرافیان خود تبلیغ کنند تا میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به بالاترین سطح خود برسد.

جمهوری اسلامی ایران دارای یک نظام مردم‌سالار دینی است و انقلاب اسلامی ایران محصول بزرگ‌ترین نظام مردم‌سالار بر مبنای تفکر اسلامی در سطح دنیاست. طبیعاً در چنین شرایطی هر تفکر، رفتار، عمل و رویه‌ای که در کاهش مشارکت عمومی در انتخابات تأثیرگذار باشد در راستای منافع ملی نیست و این بحثی کاملاً منطقی و مبتنی بر دلیل و برهان است.

حضور هوشمندانه مردم در انتخابات فرصت را از دشمنان می‌گیرد
حضور هوشمندانه مردم در انتخابات فرصت را از دشمنان می‌گیرد

یدالله بهتاش مداح پیشکسوت اهل‌بیت (علیهم السلام) درباره اثرگذاری حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: جمهوری اسلامی ایران در دوران حساسی قرار دارد. در دنیا اتفاقات متفاوتی رخ داده و قدرتمندان و سلطه‌گران به پایین‌ترین سطح کشیده شده‌اند. در عین حال، قدرت جبهه مقاومت و جریان انقلاب اسلامی در منطقه جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. با این وجود، شرایطی که در آرایش صحنه انتخابات پیش آمده، باعث شده برخی فرصت پیدا کنند و حرف‌هایی در جهت سرد کردن فضای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 بزنند. انتخابات فرصتی برای حضور هوشمندانه مردم و تقویت جایگاه ایران اسلامی در جهان و تقویت جبهه مقاومت است.

بهتاش با بیان اینکه رصد انتخابات در ایران و اهمیت آن برای دشمنان ملت به دلیل پیامد و دستاوردهای این امر مهم است، افزود: رویکردها و عملکردهای دولت در این سال‌ها باعث شد تا متأسفانه اعتماد مردم مورد خدشه و آسیب قرار بگیرد اما باید این نکته مورد توجه قرار گیرد که با انتخاب فرد اصلح می‌توان شرایط کشور را بهبود بخشید همان‌طور که روسای جمهور ادوار گذشته نیز به واسطه رأی مردم انتخاب شده‌اند. بنابراین انتخاب فرد اصلح که مؤلفه‌های آن بارها توسط رهبر انقلاب بیان شده است می‌تواند وضعیت اکنون کشور را به ویژه در حوزه اقتصادی تقویت کند.

وی در پایان ضمن درخواست از عموم مردم جهت حضور در انتخابات گفت: حضور گسترده مردم در این عرصه مهم، سرنوشت‌ساز خواهد بود. متدینین که همواره در جریان انتخابات نقش‌آفرینی کرده‌اند باید برای حضور اقوام و اطرافیان خود تبلیغ کنند تا میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به بالاترین سطح خود برسد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *