حضور چهار مرجع تقلید در جشن های نیمه شعبان مسجد جمکران

خانه / مطالب و رویدادها / حضور چهار مرجع تقلید در جشن های نیمه شعبان مسجد جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: طرح هر زائر یک آمر به معروف با حضور ۵ هزار نفر که آموزش‌هایی در حوزه فضای مجازی دریافت خواهند کرد در جشن های نیمه شعبان اجرا خواهد شد.

ابراهیم صدوقی در نشست خبری تشریح فعالیت های جشن های نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه ۵ گروه سنّی و مخاطب برای فعالیت‌های مسجد جمکران در نظر گرفته شده است، اظهارداشت: برنامه‌های «جوانه‌های انتظار» برای نوجوانان، «گل نرگس» ویژه کودکان و آموزش‌های جوانان و بحث‌های خانواده  طراحی شده است و در تلاش هستیم که در این ایام هر گروه سنی از برنامه‌های جمکران بتواند استفاده کند.

 معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با تأکید بر اینکه در حوزه کودک و نوجوان برنامه‌های ویژه‌ای طراحی شده است، افزود: جنگ‌های «چرخ زمان» و برنامه‌های عمو روحانی و گروه سرود ارغوان در این ایام اجرا خواهند داشت.

 وی با اشاره به اینکه در اقامه نمازهای جماعت در این ایام را از محضر مراجع استفاده خواهیم کرد، افزود: مبلغان غیر ایرانی و زباندان فعال در حوزه ارتباطات بین الملل برای تکریم زائران غیر ایرانی فعال خواهند بود.

معاون فرهنگی مسجد جمکران با اشاره به برنامه‌های این مکان مقدس در ایام نیمه شعبان از برگزاری اجتماع بزرگ منتظران خبر داد.

صدوقی، با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی ایام  نیمه شعبان سه‌شنبه آغاز شده و تا شام روز جمعه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: حجج الاسلام ماندگاری، پناهیان، حسینی قمی و فرحزاد در این ایام در مسجد جمکران سخنرانی خواهند کرد و در نمازهای جماعت از حضور چهار تن از مراجع معظم تقلید جهان اسلام بهره خواهیم برد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه اجتماع بزرگ منتظران را در برنامه‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران در این ایام خواهیم داشت، افزود: امسال متن بیعت نامه‌ای بازخوانی خواهد شد و مردم در بندهای مختلف این بیعت نامه با تکبیرهای خود با امام زمان بیعت خواهند کرد.

وی از برگزاری ویژه برنامه ۱۲ هزار نفری مجاوران منجی خبر داد و بیان کرد: در این برنامه  جمعیتی ۱۲ هزار نفری با گل به مسجد جمکران و برای عرض تبریک به امام عصر حرکت خواهند کرد.

صدوقی با اشاره به برگزاری مراسم عقد زوج‌های جوان در اتاق عقد مسجد در روز نیمه شعبان، بیان کرد: آئین ویژه خطبه خوانی از بعد ظهر نیمه شعبان توسط مرکز خادمان افتخاری برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران  از برگزاری نمایشگاه مفهومی قاب نصرت در این ایام خبر داد و گفت: سرودهای ۱۱۰ نفری در ایام تدارک دیده شده و در شب نیمه شعبان برگزار خواهد شد.

منبع:حوزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *