حل مشکلات در گرو انتخاب مدیران مؤمن انقلابی است

خانه / استان ها / حل مشکلات در گرو انتخاب مدیران مؤمن انقلابی است

حل دغدغه های معیشتی و اقتصادی مردم در گرو برگزیدن و انتخاب مدیرانی شایسته و سپردن کارها به افراد مؤمن، پرتحرک و انقلابی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام کریم سرافراز در جمع فرماندهان، مدیران و مسئولین سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به نقش ممتاز و بی‌بدیل این نهاد انقلابی در عرصه‌های گوناگون نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نیروهای مؤمن برخاسته از متن مردم، توطئه های مختلفی را خنثی کرده و در کمک به نظام اسلامی و دولتمردان همواره در صحنه حاضر بوده است.

حجت الاسلام سرافراز، ادامه داد: با حضور به موقع و ارزشمند سپاه، انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن حفظ شده است و دشمنان نظام اسلامی بخوبی می‌دانند تا زمانی که سپاه مقتدرانه در عرصه‌های مختلف حضور دارد، آنها به اهداف شومشان نخواهند رسید.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، تأکید کرد: به فضل الهی، سپاه در ابعاد مختلف دفاعی، نظامی، فرهنگی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی در عرصه های گوناگون و همچنین سازندگی و کمک به محرومیت زدایی در اقصی نقاط کشور، بسیار موفق بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام،‌ در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین روز سال 96، بیانات ایشان را در دو دسته کلی تشریح کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: امید آفرینی به آینده، قطعاً از ویژگی های بارز و همیشگی سخنرانی های رهبر معظم انقلاب اسلامی است که این امید آفرینی در فرمایشات معظم له در جوار حرم رضوی سه وجه اساسی داشت.

حجت الاسلام سرافراز، ادامه داد: 1) امید آ‌فرینی از طریق احصاء ظرفیت های بالقوه و استعدادهای بالفعل د رحوزه های مختلف انسانی، جغرافیایی،‌مادی، منابع و سرمانه. 2) امید آفرینی از طریق ارزیابی دستاوردهای کلی نظام اسلامی در سالهای گذشته. 3) ترسیم آینده روشن در صورت بها دادن به اقتصاد مقاومتی و تولید ملی ، از وجوه سه گانه بیانات رهبر معظم انقلاب در روزهای آغازین سال 96 می باشند.

این مقام مسئول، تصریح کرد: حضرت آقا در بخشی از فرمایشات خویش پیرامون ظرفیت ها و استعدادهای داخلی کشور فرمودند: ” ظرفیت های کشور بسیار بالاست. ما توانائی هایمان ، استعدادمان در کشور خیلی زیاد است. یعنی اگر ما امیداوری هایی را به آینده ابراز می کنیم و می گوئیم که این کارها باید انجام بگیرد یا می گوئیم این کارها انجام خواهد گرفت،‌این با تکیه بر ظرفیت ها و توانائی های بالقوه ی کشور است”.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، گفت: ما کشورمان هم از لحاظ منابع نیروی انسانی، هم از لحاظ معادن طبیعی(زیرزمینی، روزمینی و امکانات گوناگون)، جزو کشورهای ثروتمند محسوب می شود.

حجت الاسلام سرافراز، در تشریح اهمیت منابع نیروی انسانی کشور، اظهار کرد: وجود 5میلیون دانشجو، یک ثروت عظیم برای کشور است. حدود 10میلیون فارغ التحصیل دانشگاهی، که می توانند کارهای مختلف را انجام دهند و همچنین وجود 33میلیون جوانی که در سن کار باشند، یعنی بین 15 تا 40 سال سن داشته باشند، نشان دهنده جوان بودن کشور است که باید از این توانایی بتوانیم استفاده کنیم.

این مقام مسئول، با یادآوری منابع خدادادی انرژی مانند نفت و گاز در کشور که رتبه نخست دنیا را از آن خود کرده ایم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری، جهت گیری های کلان مردم غیور کشورمان را به نفع انقلاب و نظام اسلامی دانستند و ابراز امیدواری کردند این روند امیدبخش و شورآفرین در سال جدید هم بویژه برای عبور موفقیت آمیز از عرصه تعیین کننده انتخابات و ساماندهی مسائل اقتصادی تداوم پیدا کند.

حجت الاسلام سرافراز، با اشاره به اهمیت اتحاد در کشور از منظر مقام معظم رهبری، گفت:‌ با توجه به دو موضوع محوریمد نظرحضرت آقا درسال 96،که یکی ساماندهی مسایل اقتصادی کشور ودیگری انتخابات می باشد،‌عزتمندی ملت ایران در گرو اتحاد و وحدت ملی برای عبور از چالش ها و تهدیدات فراروی انقلاب اسلامی و کشور است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با باوری که به تعهد انقلابی و مسئولیت پذیری ایمانی مردم در قبال مسائل کلان کشور و نظام دارند، نسبت به درخشش مجدد مردم در عرصه های مختلف ملی اعم از انتخابات، مشارکت در افزایش تولید ملی و ایجاد اشتغال و خنثی سازی توطئه های دشمنان امیدوار هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در تشریح وجه سوم بیانات مقام معظم رهبری، گفت: این وجه از فرمایشات معظم له در واقع چشم انداز روشنی است که در صورت عمل به منظومه اقتصاد مقاومتی و بها دادن به تولید داخلی بدست می آید.

حجت الاسلام سرافراز،افزود: آنچه بعنوان نقطه اولویت و کلیدی و مطالبه مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 96 می باشد، تکیه بر روی تولید داخلی، بعنوان کلید واژه اصلی است، که سرفصل های متعددی از این مسئله ناشی می شود و به رونق تولید، اشتغال و حل مشکل بیکاری و کاهش مشکلات می انجامد.

نقد ضعف مدیریتی در ساماندهی امور کشور بویژه در مسئله اقتصاد از دیگر بخش های سخنان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در این جلسه بود، که گفت: یکی از الزامات مدیریت انقلابی و راهگشا در کشور، اولویت بندی سیاست ها و نیازهای مردم و جامعه است.

حجت الاسلام سرافراز، اظهار کرد: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، اولویت اصلی ملت ایران امروز مسئله اقتصادی است و باید مسئولان توجه کنند که این مسئله اولویت دشمن نیز می باشد؛ زیرا دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز برای اینکه بتوانند اهداف خودشان را در مورد کشور و ملت ما محقق سازند، دنبال راهکارهای اقتصادی و ضربه زدن اقتصادی به ملت ما هستند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، با اشاره به تبلیغات وسیع دشمن در بزرگ نمایی کمبودهای معیشتی و اقتصادی کشور و نسبت دادن آنها به نظام اسلامی و جمهوری اسلامی،‌گفت:‌آنها می خواهند این گونه وانمود کنند که نظام اسلامی قادر نبوده و نیست که مشکلات اقتصادی ملت ایران را حل کند.

این مقام مسئول،‌به تأسی از سخنان مقام معظم رهبری، مدیریت انقلابیِ فعّال و پرتحرک را لازمه پیشرفت در کشور دانست و گفت: مدیران کشور باید پرانگیزه تر، کارآمدتر، انقلابی تر و پرتلاش تر از همیشه باشند تا بتوانند مشکلات را حل نمایند.

حجت الاسلام سرافراز، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه، رسالت آحاد مردم را سنگین و خطیر دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، تأکید کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی به افزایش اعتبار و توان قدرت نرم نظام در عرصه بین المللی کمک شایانی می کند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان،در پایان،‌ گفت: حل دغدغه های معیشتی و اقتصادی مردم، کاهش رکود و گرانی،‌ ایجاد اشتغال برای جوانان و ساماندهی امور تولید داخلی و اصلاح الگوی مصرف و از بین رفتن فساد در تمام شئون جامعه در گرو برگزیدن و انتخاب مدیرانی شایسته و سپردن کارها به افراد مؤمن، پرتحرک و انقلابی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *