حماسه یوم الله 9دی برگی دیگری از افتخارات زرین ملت ایران بود

خانه / استان ها / حماسه یوم الله 9دی برگی دیگری از افتخارات زرین ملت ایران بود

حجت الاسلام امین خالدی  گفت: حماسه عاشورایی مردم در یوم الله 9دی برگی دیگری از افتخارات زرین  ملت ایران اسلامی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم بزرگداشت  حماسه  یوم الله 9دی با حضور امام جمعه فلارد ،مردم و مسئولین در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام شهر مال خلیفه لردگان برگزار شد .

 دراین مراسم حجت الاسلام امین خالدی با تبریک یوم الله 9دی گفت: ملت فهیم ،بصیر و انقلابی ایران اسلامی با شور وشعور حسینی  در 9دی یار دیگر با ولایت ورهبری بیعت کردند و برگ زرین دیگری از  افتخارات خود را رقم زدند.

 وی به فرمایش امیر ولایت حضرت علی علیه السلام در نهج البلاغه اشاره کرد و ادامه داد: فتنه یک سری پدیده های سیاسی اجتماعی است  که جامعه اسلامی را دچار موج و تلاطم می کند و در عین حال حالت حق به جانب و فریب کارانه دارد.

حجت الاسلام خالدی افزود: فتنه ترفندی سیاسی اجتماعی است که با هدف اغفال و فریفتن مردم و برای رسیدن به مقاصدی شوم توسط دشمنان طرح ریزی می شود.

وی گفت: فتنه گران می دانند اگر حق به خوبی مطرح شود راهی برای نفوذ آنان در جامعه باقی نمی ماند و اگر باطل به صورت عریان عرضه شود هیچکس در پی آن نمی رود، از این رو بر تن باطل لباس حق می پوشند تا مردم  در تشخیص حق و باطل با مشکل مواجه شوند.

حجت الاسلام خالدی اظهار داشت: حضرت علی علیه السلام ریشه و عامل اصلی پیدایش فتنه ها را هوا وهوس ،جاه طلبی ،دنیا دوستی و بدعت ها در دین می دانند ، فتنه جمل به خاطر جاه طلبی گروهی از جمله طلحه وزبیر علیه حکومت عدل حضرت علی علیه السلام به راه افتاد.

وی ادامه داد: دشمنان برای فریب دادن مردم گاهی از چهره های استفاده می کنند که در پست های و مسئولیت های حساس مدتی سابقه خدمت گذاری و همراهی داشته باشد و به علت هوا وهوس ،جاه طلبی و دنیا دوستی از مواضع اصلی خود خارج شده باشد، دراین مرحله کسانی می توانند فتنه را بشناسند و با فتنگران مقابله کنند که ولایتمدار بوده و اهل بصیرت باشد.

حجت الاسلام خالدی گفت:در فتنه 88 امر برای عده ای مشتبه شده بود زیرا میدان دار این فتنه کسانی بودند  روزی نخست وزیر زمان جنگ و  رییس مجلس شورای اسلامی بودند.

وی اظهار داشت: فتنه وقتی می آید “تردید، یعنی همه به شک می افتند” – “اختلاف” -“بی ثباتی و تزلزل در ایمان” و” گم کردن دوست و دشمن یا مخلوط شدن دوست و دشمن” را به همراه دارد.

حجت الاسلام خالدی گفت: آغاز فتنه گاهی مانند ابتدای جوانی فریبنده  و جذاب است وقتی پایان می رسد، آثار شوم و زشت خود را به نمایش می گذارد، دشمن  همیشه دنبال فریبکاری است  دست از دشمنی برنمی دارد.   وی ادامه داد: ما باید بصیر باشیم، گوش بفرمان امام و رهبرمان باشیم ، شیطان بزرگ آمریکا ، اسرائیل و دیگر هم پیمانانشان دلخوشی از اسلام ناب و قرآن واهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام ندارند، آنها عزت این  ملت را نمی خواهند همانطوریکه در سایرکشور ها نشان دادند جز چپاول  دارایی مردم  وکشت وکشتار  چیزی ببار نیاوردند.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *