حماسه 9 دی انقلاب اسلامی را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه کرد

خانه / استان ها / حماسه 9 دی انقلاب اسلامی را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه کرد

حجت الاسلام سید محسن حسینیان گفت: حماسه پرشکوه و تاریخی 9 دی، تجلی ولایت مداری ملت ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 9دی و آغاز هفته بصیرت، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان در جمع کارکنان این ناحیه گفت: در این روز بزرگ بصیرت ملت ایران به آرمان‌ها و ارزش‌های ناب نظام جمهوری اسلامی ایران و پیروی محض آنان از رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی فقیه به اثبات رسید و این حماسه عظیم ، انقلاب اسلامی را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه کرد.

حجت الاسلام حسینیان در ادامه، 9دی را حماسه تاریخی دیگری پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: مردم زمانی که احساس کردند به باورها و ارزش های دینی و اعتقادی آنها توهین شده و بیگانگان خیال دخالت در حوزه های اخلاقی و اعتقادی آنان را دارند به حرکت در آمده، با حضور و اجتماع‌شان به بیگانگان پاسخ درخوری دادند.

وی، گفت: این در حالی بود که آنها برای حمایت از جناحی خاص به میدان نیامدند، آنچه مردم را به حرکت در آورد دلدادگی مردم ایران به عاشورا و ارزش‌های انسانی برآمده از آن بود. مردم با هدف دفاع از اسلام، اهل بیت عصمت وطهارت (علیهم السلام) و انقلاب اسلامی به حرکت در آمدند؛ چون احساس کرده بودند به فرهنگ عاشورا اهانت شده و بیگانگان زمینه را برای مداخله مناسب یافته‌اند.

حجت الاسلام حسینیان، خاطر نشان کرد: 9دی سالروز حماسه پرشکوه و تاریخی ملت ایران و تجلی ولایت مداری آنهاست و این حرکتی خودجوش، متکی بر ایمان و اراده الهی است. و در این روز به جهانیان ثابت شد که مردم ایران اسلامی چالش‌های بزرگ را به راحتی در سایه الطاف الهی و رهبری حکیمانه و شایسته ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مد ظله العالی) برطرف خواهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *