حمایت هنرمندان اکوادوری از مردم بی‌دفاع غزه + تصاویر

خانه / گوناگون / حمایت هنرمندان اکوادوری از مردم بی‌دفاع غزه + تصاویر

بیش از ۱۵ هنرمند و گروه موسیقی با اجرای یک کنسرت با عنوان «ترانه‌ای برای فلسطین» حمایت خود را از مردم بی‌دفاع غزه اعلام کردند.

اجرای کنسرتی با عنوان «ترانه‌ای برای فلسطین» ابتکاری بود از سوی هنرمندان و گروه‌های اجتماعی و فرهنگی اکوادور که در یکی از سالن‌های شهر «کیتو» پایتخت این کشور با حضور بیش از 500 شهروند اکوادوری به مرحله اکران رسید.

سایت خبری مجلس ملی جمهوری اکوادور در این خصوص نوشت: گروه عظیمی از هنرمندان و مقامات این کشور از جمله رئیس مجلس در این مراسم طی بیانیه‌ای حمایت رسمی خود از ملت مظلوم فلسطین را در برابر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

در روزهای گذشته مقامات دولتی اکوادور طی مذاکراتی ضمن حمایت و همدردی با مردم فلسطین حمله ارتش رژیم غاصب اسرائیل به غیرنظامیان فلسطینی و استفاده از سلاح‌های پیشرفته و کشتارجمعی را امری ناجوانمردانه تلقی کرده و خواستار آغاز مذاکرات جدید بین دولت فلسطین و رژیم اشغالگر اسرائیل شدند.

آن‌ها تقاضا کردند تا با انجام این مذاکرات دولت فلسطین بر اساس مرزهای مشخص شده در سال 1967 (1346) به عنوان دولتی مستقل به رسمیت شناخته شود.

به گزارش فارس، شمار قربانیان تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه از 7 جولای (16 تیر) تا‌کنون به 1721 شهید و بیش از 9 هزار و80 زخمی رسیده است.

در طول این مدت اکثریت کشورهای آمریکای لاتین خاموش نمانده و با اعتراض علیه اقدامات رژیم صهیونیستی، آن‌ها را تنها محکوم این میدان اعلام کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *