حمایت و لبیک هیات رزمندگان اسلام به بیانیه ((گام دوم انقلاب)) امام خامنه ای

خانه / اختصاصی هیأت / حمایت و لبیک هیات رزمندگان اسلام به بیانیه ((گام دوم انقلاب)) امام خامنه ای

بيانيه مقام معظم رهبري براي گام دوم انقلاب اسلامي كه از جهت محتوا داراي جامعيت و از جهت هدف گذاري قله تمدن‌سازي را نشان مي‌دهد، نقشه راه چله دوم انقلاب اسلامي را در همه ابعاد روشن مي‌نمايد.

حمایت و لبیک هیات رزمندگان اسلام به بیانیه “گام دوم انقلاب” امام خامنه ای

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انقلاب اسلامي ايران پس از عبور از گردنه‌هاي سخت و چالش‌هاي بزرگ به تكامل رسيد تا پس از پشت سر گذاشتن آزمون‌ها و خطاها چله دوم را به عمق‌بخشي همه‌جانبه خود بپردازد. در حالي كه دشمنان از فرجه‌هاي زماني سه ماهه و شش ماهه و جشن پيروزي در تهران سخن مي‌گويند، مقتداي انقلاب اسلامي افق 40، 50 ساله براي انقلاب ترسيم مي‌كند و جوانان را به پيمودن اين راه نوراني و پر بهجت فرا‌خواند. بيانيه مقام معظم رهبري براي گام دوم انقلاب اسلامي كه از جهت محتوا داراي جامعيت و از جهت هدف گذاري قله تمدن‌سازي را نشان مي‌دهد، نقشه راه چله دوم انقلاب اسلامي را در همه ابعاد روشن مي‌نمايد.
پيام اين بيانيه آن است كه اگر انقلاب اسلامي از هويتي متمايز برخوردار است و اگر مبناي حركت خود را جامعيت اسلام قرار داده است بايد بتواند گفتمان و تمدن متمايز خود با تمدن غرب را به نمايش گذارد و هويت مستقل تمدني خود را به رخ بكشد. آنچه براي تحقق اين بيانيه مهم است تمركز نخبگان كشور بر چگونگي اجراي آن است. جوانان كه مخاطبان اصلي اين بيانيه هستند چگونه بايد به چرخه مديريت كشور و نظام وارد شوند؟ اولويت‌هاي هفت‌گانه را چگونه بايد دنبال نمايند؟
همان گونه كه در اين پيام الهي آمده است انقلاب اسلامي در مسيري تجديدنظرناپذير قرار گرفته است و با اصرار بر اصالت شعارها و عدم خيانت به آرمان‌هاي خود به پيش خواهد رفت و مي‌داند كه دشمنان براي خاموش كردن اين چراغ پرفروغ از هيچ تلاشي فروگذار نخواهند كرد. اما كوله‌بار تجربه ذي قيمت گذشته مي‌تواند بن‌بست‌هاي دشمن را بشكند و با وحدت و يكدلي و تقويت كاميابي‌ها و اصلاح ناكامي‌ها احياي تمدن اسلامي را وجه همت خود سازد و علاوه بر محاسبات عقلي، عنصر توكل و نصرت الهي را نيز لحاظ نماید.
بدون شك اتاق‌هاي فكري نظام بايد سازوكارهاي حقوقي- ساختاري تحقق اين بيانيه الهي- مردمي را فراهم آورند و فراتر از تعريف و تمجيد به آن ورود نمايند. از فرداي صدور اين پيام، دشمنان قسم‌خورده در يك جنگ رواني هوشمندانه و طراحي شده از سوي انقلاب اسلامي قرار گرفتند و غافلگيري خود را با بايكوت و سانسور يا فحاشي نمايان ساختند. هيات رزمندگان اسلام ضمن دعوت از همه نيروهاي فكري و دلسوز كشور براي تبيين چگونگي اين پيام راهگشا همه ظرفيت‌هاي تريبوني و رسانه‌اي خود را نيز به ميدان خواهد آورد تا به همراه ساير اقشار و رسانه‌ها ‌به سهم خود رسالت تبيين، ترويج و مطالبه تحقق آن را به انجام رساند. ان‌شاءالله

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *