حکایت زنده شدن مرد مشهدی بعد از مرگ

حکایت زنده شدن مرد مشهدی بعد از مرگ

خانه / پیشنهاد ویژه / حکایت زنده شدن مرد مشهدی بعد از مرگ

داستان آدم هایی که مرگ را تجربه کرده و دوباره زنده شده اند همیشه عجیب و خواندنی است. این حکایت مردی است که بعد از مرگ با عنایت امام رضا علیه السلام به زندگی برگشت.

حکایت زنده شدن مرد مشهدی بعد از مرگ

پایگاه اطلاع رسانی هیات: حالا و با گذشت سال ها از آن حادثه، او در سلامت کامل به سر می برد، حکایت پیرمرد شیرین بیان اهل خراسان از آخرین ساعات و لحظات زندگی، ماوقع بعد از مرگ و عنایت حضرت غریب الغربا علی ابن موسی الرضا المرتضی علیه السلام به او ماجرایی بسیار شنیدی است که توجه شما را به آن جلب می نماییم.

وی از لحظاتی می گوید که در بیمارستان امام رضا علیه السلام در شهر مشهد بعد از تحمل یک دوره طولانی بیماری نفس هایش به شماره افتاده بود و به درخواست پزشکان بدن بی حال او را که نفس های آخر را می کشید به سمت قبله خواباندند، بعد از لحظاتی روح از جسم او خارج گردید، دست و پاهای او را بهم بستند گوییا در بین زمین و آسمان معلق مانده بودم و نظاره گره بدن بی جان خویش بودم هرچه فریاد می کردم که من اینجا هستم، سالم و سرحال هستم هیچکس کوچک ترین توجهی به من نمی کرد.

بعد از گذشت حدود 30 ساعت از مرگ او درحالی که بدن بی جان او به سردخانه بیمارستان منتقل شده بود اتفاقی افتاد که شنیدن آن لرزه بر اندام هر شنونده ای می افکند.

از شما دعوت می شود تا در ادامه فیلم زنده شدن مرد مشهدی بت عنایت حضرت امام رضا علیه السلام را به تماشا بنشینید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *