حکم اعدام شیخ نمر تنفر مسلمانان به حکومت عربستان را برمی‌انگیزد

خانه / مطالب و رویدادها / حکم اعدام شیخ نمر تنفر مسلمانان به حکومت عربستان را برمی‌انگیزد

امام جمعه بوکان گفت: حکم اعدام برای شیخ نمر روحانی شیعی عربستانی ناعادلانه و برخلاف دستورات الهی بوده و اجرای آن سبب تنفر عمومی مسلمانان از حکومت آل‌سعود می‌شود.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده:

حکم اعدام شیخ نمر تنفر مسلمانان به حکومت عربستان را برمی‌انگیزد

nemer4

ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زادهبا اشاره به صدور حکم اعدام شیخ نمر در عربستان اظهار‌کرد: قتل عمدی یکی از گناهان کبیره بوده که مرتکب شونده آن باید مجازات شود.

امام جمعه بوکان افزود: آیت‌الله شیخ نمر از روحانیان آگاه و عالم برجسته شیعی عربستانی است که از سوی وهابیان این کشور و به ناحق، حکم اعدام بر وی صادر شده درحالیکه این حکم با دستورات شرع مقدس اسلام همخوانی ندارد.

وی تصریح‌کرد: مسلمانان آزادی خواه‌عالم باید همگی برعلیه این تصمیم به پابرخواسته و علیه آل‌سعود راهپیمایی کنند چون حکم اعدام برای شیخ نمر بیش از اینکه عادلانه باشد، ظالمانه و ناجوانمردانه است.

خلیفه‌زاده بیان‌کرد: آیت‌الله شیخ نمر همانند بسیاری از هم‌وطنان شیعه خود که از سیاست های تبعیض آمیز و ظلم و ستم حکومت عربستان در قبال آنها به ستوه آمده است لب به شکوه گشود اما با صدور حکم اعدام از سوی آل‌سعود که دست پروده آمریکای جنایتکار هستند روبه رو شد.

امام جمعه بوکان گفت: بی‌شک اجرای این حکم ناعادلانه ضرر و زیان مهلکی به خود دولت عربستان می‌زند چون خلاف دستور دین و شریعت اسلام عمل می‌کند و از سوی دیگر ظلم و ستم آنها برای جهانیان آشکارتر و روشن‌تر شده و تنفر عمومی مسلمانان جهان را برمی‌انگیزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *