خاطرات اولین زن اسیر ایرانی مکتوب شد

خانه / مطالب و رویدادها / خاطرات اولین زن اسیر ایرانی مکتوب شد

فاطمه ناهیدی یکی از چهار زن اسیر ایرانی در جنگ تحمیلی است که پیاده‌سازی خاطرات او به اتمام رسیده و قرار است بعد از تدوین و تنظیم منتشر شود.

گلستان جعفریان نویسنده از اتمام نگارش خاطرات اولین زن اسیر ایرانی خبر داد و گفت: فاطمه ناهیدی یکی از چهار زن اسیر ایرانی در جنگ تحمیلی است که پیاده‌سازی خاطرات او به اتمام رسیده و قرار است بعد از تدوین و تنظیم منتشر شود.
وی ادامه داد: سعی دارم در این کتاب به‌گونه‌ای شخصیت راوی را نشان دهم که مخاطب با آن احساس همذات‌پنداری کند و خودش را جای راوی بگذارد.جعفریان به مقایسه کار خود با خاطراتی که قبلاً از ناهیدی منتشر شده است، پرداخت و اضافه کرد: پیش از این نیز بخشی از خاطرات ناهیدی از سوی انتشارات روایت فتح در قالب مجموعه «دوره درهای بسته» منتشر شد که همه خاطرات راوی نبود. این اثر در واقع متن پیاده شده راش فیلم‌های مصاحبه با ناهیدی بوده است که پیش‌تر مؤسسه روایت فتح آن را تولید کرده بود. کتاب جدید، همه خاطرات ناهیدی را دربرمی‌گیرد.

به گفته این نویسنده؛ خاطرات ناهیدی که هنوز برای آن عنوان خاصی انتخاب نشده حاصل 80 ساعت مصاحبه با راوی است و پس از اتمام منتشر خواهد شد.

جعفریان اخیراً کتاب دیگری با عنوان «روزهای بی‌آینه» شامل خاطرات همسر شهید لشگری منتشر کرده که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه شده است.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *