خانواده‌های شهدا سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند

خانه / انقلاب و دفاع مقدس / خانواده‌های شهدا سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امنیت و آرامش حاکم در نظام اسلامی را مرهون خون شهدا هستیم، گفت: خانواده‌های شهدا سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند.

به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، مهدی انصاری، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، ۳۰ تیرماه در دیدار با خانواده شهید والامقام نیروی انتظامی مسعود صولتیان‌پور، اظهار کرد: عزت، اقتدار، صلابت و سربلندی اسلام ریشه در پایمردی و استقامت خانواده‌های شهدا دارد.
وی افزود: امنیت و آرامش حاکم بر ایران اسلامی ثمره خون پاک شهدا بوده و این خون‌های پاک کشور را در برابر توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان بیمه کرده است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خانواده شهدا را مروج واقعی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه معرفی کرد و یادآور شد: امنیت و آرامش حاکم در نظام اسلامی را مرهون خون شهدا می‌دانیم.
انصاری رفع دغدغه‌های خانواده معظم شهدا و رسیدگی به درخواست‌های آنان را افتخاری ارزشمند و مقدس برای مسئولان برشمرد و ابراز کرد: خانواده‌های شهدا سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند.
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی امروز در صحنه دفاع از انقلاب و امنیت مرزهای کشور تامین با تمام توان حاضر شده و تلاش می‌کند تا زمینه ثبات و آرامش واقعی را برای کشور و نظام اسلامی به ارمغان آورد.
یادآور می‌شود، شهیدمسعود صولتیان‌پور از کارکنان آگاهی استان فارس، اسفندماه ۱۳۸۵ در یکی از روستاهای شهرستان فیروزآباد استان فارس طی درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت، نائل آمد.

منبع: تاشهدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *