خانواده‌ها مسئولیت خود را به خوبی انجام نداده‌اند

خانه / استان ها / خانواده‌ها مسئولیت خود را به خوبی انجام نداده‌اند

%da%a9%d8%b1%db%8c%d9%85-%d9%be%d9%88%d8%b11

کارشناس مذهبی استان گفت: در امر ترویج فرهنگ دینی خانواده‌ها به خوبی نتوانسته‌اند وظایف خود را انجام دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید مهران کریم‌پور اظهار کرد: امروزه در جامعه شاهد برخی ناهجاری‌ها هستیم که می‌توان گفت بخشی از آن به انجام ندادن وظایف والدین نسبت به فرزندان باز می‌گردد.

 وی با بیان اینکه در همه جا باید ساز و کاری برای تکامل اعضای خانواده وجود داشته باشد خاطرنشان کرد: برخی عوامل هم‌چون تحت تاثیر قرار گرفتن تبلیغات ماهواره‌ای‌، شبکه های اجتماعی و…. موجب شده است تا خانواده وظایف خود را در امر ترویج فرهنگ دینی فراموش کنند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایری با اشاره به اینکه برخی والدین در مقابل حقوق فرزندان خود دچار سردرگمی شده‌اند گفت: پدر و مادرها باید بتوانند خود را با علم و تکنولوژی بهروز کنند تا کمتر دچار سردرگمی شوند و بتوانند فرزندان خود را در مقابل آسیبها هوشیار سازند.

حجت الاسلام کریم‌پور استفاده از برخی وسایل همچون تبلت و موبایل را برای کودکان نادرست عنوان کرد و افزود: برخی خانواده ها به منظور کم نیاوردن در مقابل دیگران وسایلی همچون موبایل و تبلت و…. را در اختیار کودکان قرار می‌دهند که کاری بسیار اشتباه است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *