khanvadeh

خانواده در معرض خطر – حجت الاسلام عالی

خانواده در معرض خطر – حجت الاسلام عالی

     مهم ترین جایی را که شیطان در آخرالزمان مورد هدف قرار داده است «خانواده ها» هستند . کم کم عفت و حیا کم رنگ تر می شود. غیرت و حساسیت های دینی و ناموسی کمرنگ تر می شود. احترام به بزرگتر ها و پدر و مادر و مقدسات کمرنگ ترمی شود. یعنی پیوندها را مورد هدف قرار می دهد. چه پیوندهای یک جامعه و چه پیوندهای خانواده و خاندان که مهم ترین حمله ی شیطان اینجا است چون محل تربیت است.

     اگر خانواده دچار فروپاشی شود دیگر سرباز برای دین و ولی خدا تربیت نخواهد شد لذا شیطان اینجا را مورد حمله قرار داده است . در روایات از آسیب های آخرالزمان نقل شده است؛ طلاق زیاد می شود، قطع رحم زیاد می شود، احترام کوچکتر به بزرگتر کم می شود، عاق شدن و نفرین پدر و مادر به بچه یا بچه به پدر و مادر زیاد می شود. اینها همه عامل سـُست شدن پیوندها است . و اگر خدای نکرده صمیمیت ها و پیوندها بین جامعه ی مومنین سـُست شود و افراد از هم جدا شوند خیلی راحت نصیب شیطان می شوند. همان اتفاقی که در غرب افتاد و خانـواده دچار فروپاشی شد همان بلاء برسر مومنین خواهد آمد.

khanvadeh
خانواده در معرض خطر – حجت الاسلام عالی

     در غرب خانواده ها واقعاً دچار فروپاشی شده اند. دیگر از صمیمیت و پیوندهای محکم خانـواده خبری نیست. به قدری در آوردن زن به جامعه افراط کرده اند به قدری تو سر خانه داری کردن و مقام مادر بودن و تربیت فرزند زده اند و افراط کرده اند و زن را به شغل ها مشغول کرده اند و روابط ولنگارانه بین زن و مرد زیاد شد که تعریف غرب از خانواده عوض شده است. خانـواده دیگر جایی نیست که زن و مرد با یکدیگر زندگی بکنند .

     خانواده جایی است که یا یک زن و مرد باهم زندگی می کنند یا دوتا زن یا دو تا مرد هستند یعنی خانـواده های هم جنس یا یک زن و یک فرزند ، خانواده های تک والدی یک زن و یک فرزند نه اینکه شوهرش از دنیا رفته باشد یا طلاق گرفته باشد یعنی اصلاً معلوم نیست پدر این فرزند کیست ، فرزندان نامشروع (خانواده ای تک والدی) تازه خانواده هایی که یک زن و یک مرد باهم هستند اعم از اینکه با هم عقد قانونی بسته باشند یا ازدواج سفید یعنی بدون عقد یک زوج با هم زیر یک سقف زندگی می کنند بدون تعهد هر وقت خواستند از هم جدا می شوند (ازدواج سفید) همه ی این ها خانـواده است .

     فقط کم مانده که ازدواج انسان با حیوان را هم جزو تعریف خانواده بباورند . این اتفاق در غرب افتاده است. اگر خدای نکرده همین اتفاق در کشور های دینی و اسلامی هم رخ دهد و خانواده دچار فروپاشی شود بدون شک دیگر هیچ سربازی برای دین خدا تربیت نخواهد شد. یک زمانی بود داخل پروتکل صهیونیست ها این بود که فرزندان را از خانه به خیابان ها بیاوید ما خود تربیت می کنیم فرزندان را ولی الان دیگر لازم نیست فرزندان را از خانه به خیابان ها بکشند بیرون .

     در خانه، رقیب تربیتی برای پدر و مادر قرار می دهند. یعنی در خانه هم نفوذ دارند . به جای اینکه پدر و مادر فرزند خود را تربیت کنند، تربیت کننده آنها چیز دیگری است. (موبایل ) و (کامپیوتر)ش تربیت می کند فرزند را بیشتر با اینها همراه است و یک تربیت پنهان در خانواده ها صورت می گیرد. کم کم عفت و حیا رنگ می بازد غیرت های دینی و ناموسی رنگ می بازد همچنین احترام به پدر و مادر و بزرگ تر و مقدسات کمرنگ تر می شود چون این فضا های مجازی مدیریت ش دست ما نیست دست کسان دیگری است . یک تربیت پنهان صورت می گیرد بعد از چند نسل انسان می بیند که کم کم اخلاق ، خصوصیت ها و صمیمیت ها و پیوندهای خانوادگی همۀ اینها تحت الشعاع قرار گرفته است.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *