خلق حماسه 9دی ثمره و ولایت‌مداری و بصیرت ملت ایران بود

خانه / استان ها / خلق حماسه 9دی ثمره و ولایت‌مداری و بصیرت ملت ایران بود

فرمانده پایگاه ابوذرغفاری اشکفتک گفت: خلق حماسه بزرگ 9دی ثمره و ولایت‌مداری و بصیرت ملت فهیم و انقلابی ایران اسلامی بود.

فرمانده پایگاه ابوذرغفاری اشکفتک گفت: خلق حماسه بزرگ 9دی ثمره و ولایت‌مداری و بصیرت ملت فهیم و انقلابی ایران اسلامی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛جلسه هفتگی نوجوانان و جوانان عاشورائی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک برگزار شد.

دراین مراسم فرمانده پایگاه ابوذرغفاری اشکفتک به موج سواری دشمنان اسلام اشاره کرد و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی سالهاست برای مقابله با انقلاب اسلامی توطئه می کنند.

داوود قاسمی ادامه داد: دشمنان از محور شدن ایران اسلامی در جهان سخت نگران است ومی خواهد با هر ابزاری که ممکن باشد از قدرت جهانی این کشور اسلامی کاسته شود.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک اظهار کرد: پس از سالها طراحی استکبارجهانی برای براندازی انقلاب اسلامی،حضور گسترده مردم بصیر، ولایتمدار و انقلابی در 9دی حماسه‌ای ماندگار در جامعه خلق کرد و دشمنان را شکست داد.

وی اضافه کرد: بایدحضور باشکوه آحاد مردم و خلق این حماسه عظیم برای مردم  بویژه نسل جوان جامعه تببین شود.

قاسمی گفت: حماسه عظیم ۹ دی نشان از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی، ولایتمداری ، غیرت دینی و انقلابی آحاد مردم ایران اسلامی داشت.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، مداحی و قرائت زیارت عاشورا از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه بود.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک به حوادث اخیر اشاره کرد و افزود: دشمنان اسلام با استفاده از فضای مجازی ،شبکه های ماهواره ایی تبلیغات گسترده را علیه این نظام اسلامی انجام دادند و با برگزاری کلاس های آموزشی و انتشار اخبار کذب قصد داشتند از جمهوری اسلامی انتقام بگیرند.

 وی در ادامه افزود: دراین مرحله نیز خیل مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور به موقع دشمنان را ناکام گذاشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *