خوانسار زیر سایه ی خورشید + تصاویر

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / خوانسار زیر سایه ی خورشید + تصاویر

به همّت اعضای پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام شهرستان خوانسار، مراسم جشن با شکوهی در دهه کرامت با حضور خادمان حرم رضوی در حوزه علمیه کریمه اهل بیت سلام الله علیها این شهرستان برگزار گردید.

IMG_0004

سعادتیار مسئول خواهران پیروان عترت ابراز داشت: این مراسم با حضور کاروان زیر سایه خورشید، طلاب و عموم برگزار گردید و فضای حوزه با پرچم متبرک به ضریح مقدس امام رضا علیه السلام و مدیحه سرایی خادمین عطرآگین شد. حجه الاسلام و المسلمین جودکی اراکی حفظه الله تعالی مسئول نهاد رهبری در خراسان رضوی یکی از اعضای این کاروان، سخنانی ایراد کردند.

IMG_0009

حجه الاسلام والمسلمین جودکی اراکی با اشاره به سخن امام رضا علیه السلام که فرموده اند: «خدا رحمت کند کسی را که امر ما را احیا کند، پرسیده شد آقاجان چگونه امر شما احیا می شود، فرمود: علوم ما را فراگیرد و به دیگران بیاموزد» افزود: حضور شما خواهران در حوزه علمیه، احیای امر اهل بیت علیهم السلام است، پس قدردان این نعمت باشید چرا که سربازی حضرت، قدرشناسی دارد.

وی با عنایت به اینکه بیشتر اعضای هیئت رزمندگان طلبه هستند با اشاره به اهمیت و نقش بسیار مؤثر طلاب در امر تربیت دینی، ادامه داد: مسیر رحمت خدا و مشمول دعا واقع شدن لوازمی دارد. اولین لازمه، متفاوت بودن امروز هر کسی با دیروز است. امروز علاوه بر اینکه تحصیل علوم دینی وظیفه ماست که از نظر معنوی خودمان را رشد دهیم و اگر بخواهیم رسالت خودمان که همان تربیت دینی است در جامعه انجام دهیم ابتدا خودمان را تربیت کنیم.  ایشان افزود: در دهه کرامت این توفیق نصیب شما شد تا پرچم متبرک به ضریح مطهر حضرت رضا علیه السلام را زیارت کنید.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *