داستان رفاقت دو شهید مدافع حرم در «مصطفی مرتضی» منتشر می شود

خانه / مطالب و رویدادها / داستان رفاقت دو شهید مدافع حرم در «مصطفی مرتضی» منتشر می شود

مدیر نشر یازهرا(سلام الله علیها) از انتشار دو اثر جدید از سوی این انتشارات خبر داد و گفت: کتاب گفت‌وگو با شهید عطایی در اثری با عنوان «مصطفی مرتضی» در آینده نزدیک به چاپ می‌رسد.

علی اکبری، مدیر نشر یازهرا(سلام الله علیها) از انتشار کتاب‌های جدید از سوی این انتشارات خبر داد و گفت: کتاب «مصطفی مرتضی» از جمله کتاب‌های در آستانه انتشار است که در رابطه با خاطرات شهید مرتضی عطایی منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: شهید مرتضی عطایی، از شهدای مدافع حرم است که سال گذشته همزمان با روز عرفه به شهادت رسید. کتاب حاضر حاصل گفت‌وگویی است که پیش از این با شهید صورت گرفته بود.

اکبری که کار تدوین این اثر جدید را برعهده دارد، به عنوان کتاب اشاره کرد و یادآور شد: شهید عطایی با شهید مصطفی صدرزاده دوستی نزدیک داشت و بعد از اعزام شهید عطایی به سوریه، این دوستی و همراهی بیشتر شده بود. عنوان کتاب نیز بر همین اساس انتخاب شده است. سال گذشته برای تدوین خاطرات شهید صدرزاده، گفت‌وگویی با شهید عطایی انجام شده بود، اما بعد از شهادت شهید عطایی تصمیم گرفتم که این گفت‌وگو را به صورت مجزا منتشر کنم.

مدیر نشر یازهرا(سلام الله علیها) از انتشار کتابی درباره زندگی شهید کاوه خبر داد و افزود: نشر یازهرا(سلام الله علیها) پیش از این اثری با عنوان «شهید کاوه» را به چاپ رسانده بود که کتاب مفصلی است و در حدود 700 صفحه منتشر شده است. در نظر داریم که گلچینی از این کتاب مفصل را منتشر کنیم که مطالعه آن برای مخاطب راحت‌تر باشد. این اثر قرار است همزمان با سالگرد شهید به چاپ برسد.

منبع: حلقه وصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *