دانش آموزان محور توسعه علمی هستند/ جلسه تجلیل از دانش آموزان+تصویر

خانه / استان ها / دانش آموزان محور توسعه علمی هستند/ جلسه تجلیل از دانش آموزان+تصویر

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک گفت: دانش آموزان محور توسعه علمی و آینده سازان ایران اسلامی هستند.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک گفت: دانش آموزان محور توسعه علمی و آینده سازان ایران اسلامی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛جلسه تجلیل از دانش آموزان بسیجی و عضو جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام با حضور فرمانده و جمعی از اعضا شورا پایگاه ابوذر غفاری و مسئولان مدرسه فارابی اشکفتک در سالن اجتماعات این مدرسه برگزارشد.

دراین مراسم یوسف سلیمانی منفرد با تبریک حلول سال جدید به نقش دانش آموزان بصیر ، ولایی و انقلابی در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی ،جنگ تحمیلی و سازندگی کشور، این قشر نقش ویژه داشتند و برای دفاع از اسلام ناب و انقلاب اسلامی با حضور در میدانهای نبرد، با دشمنان مردانه جنگیدند و برخی از دانش آموزان عزیز به فیض شهادت نایل آمدند.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک افزود: دانش آموزان بصیر آینده سازان و محور توسعه علمی کشور هستند که برای رسیدن به این نقطه باید در کسب علم ، دانش ، شناخت معارف اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و قرآن و نیز در دشمن شناسی تلاش کنند.

وی ادامه داد:دانش آموزان درکنار تحصیل با حضور در بسیج و هیئات مذهبی از جمله هیأت رزمندگان اسلام می توانند ضمن بصیرت افزایی و آشنایی بیشتر با فداکاری و ایثار دانش آموزان شهید،روحیه استکبار ستیزی را در خود تقویت و در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خوش بدرخشند.

سلیمانی منفرد افزود: دانش آموزان ولایتمدار و بصیر با اتکا به خداوند سبحان  و کسب علم و دانش، مسیرهای رشد و توسعه کشور را هموار می کنند.

وی گفت: ایجاد زمینه مناسب برای آموزش و ارتقا سطح علمی، فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان جهت حضور موثر در عرصه های مختلف انقلاب وتقویت اعتماد به نفس و فراهم کردن زمینه مساعد برای فعالیت های گروهی با همکاری والدین،مسئولان مدارس و مجموعه هایی مانندبسیج و هیأت رزمندگان اسلام تحقق می یابد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک با اشاره به اینکه دانش آموزان آینده سازان کشورند و هر کدام در جامعه نقشی را ایفا خواهند کرد،افزود: رابطه مطلوب والدین،مسئولان آموزشی مدارس و مسئولین فرهنگی با دانش آموزان ضمن ناکام کردن دشمنان اسلام،جوانان را برای سازندگی کشور بیشتر مهیا می سازند.

 تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، خیر مقدم گویی و تقدیم جوائز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

این مراسم  را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: سجاد بیاتی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *