دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:اقتصاد باید مردمی شود

خانه / استان ها / دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:اقتصاد باید مردمی شود

سرلشکر پاسدار دکتر محسن رضایی در یادواره شهدای عشایری استان چهارمحال و بختیاری گفت: دولت باید با تجهیز و سازماندهی مردم مشکل اقتصادی را رفع کند.

سرلشکر پاسدار دکتر محسن رضایی در یادواره شهدای عشایری استان چهارمحال و بختیاری گفت: دولت باید با تجهیز و سازماندهی مردم مشکل اقتصادی را رفع کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ یادواره 300 شهید عشایری استان 15مهرماه همزمان با سالروز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به چهارمحال و بختیاری در مجتمع فرهنگی لاله شهرکرد برگزار شد.

دکتر محسن رضایی در این مراسم یادواره اظهار کرد: دولت باید همچون دوران جنگ به مردم اعتماد کند و با ساماندهی و تجهیز مردم مشکلات اقتصادی را حل کند.

وی با بیان اینکه شهدا و خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، عنوان داشت: راه شهدا میراث آن‌هاست که باید با پاسداری از آن این حق را ادا کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه، عشایر عاشقانه و بارها فداکاری کردند تا ایران و اسلام بماند، خاطرنشان کرد: شهدا تمامی هستی خود را تقدیم یک هدف مقدس کردند.

دکتر رضایی، عشایر را خط مقدم حفظ انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: جمعیت شهدای عشایری از هزاران نفر بیشتر است و این نشان دهنده غیرتمندی، دلاوری و از خود گذشتگی این قشر از جامعه است.

وی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی ایران و عراق یک ائتلاف جهانی بود، خاطرنشان کرد: زمانی جنگ به ما تحمیل شد که ما به دلیل پشت سر گذاشتن دوران انقلاب ارتش منسجم و امکانات نظامی نداشتیم.

دکتر رضائی، بیان داشت: شبکه‌های غربی همیشه موج رسانه ای را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران راه می اندازند تا ناامیدی و دلسردی را در بین مردم جامعه ترویج دهند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی زمانی به ایران حمله کرد که اطمینان صد در صد از شکست ما داشت، تصریح کرد: در جنگ امکانات بسیاری در اختیار عراق قرار گرفت و این در حالی بود که حتی هیچ کشوری سیم خاردار هم به کشور ما نمی‎داد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه، ارتش عراق از یکهزار و 200 کیلومتری مرز ایران عبور کرد و دو و نیم میلیون نفر آواره شدند،افزود: این زمانی بود که دولت به تنهایی جنگ را اداره می کرد، زمانی جنگ به نفع ما شد که مردم به صورت سازماندهی شده وارد میدان شدند و در برابر دشمن ایستادگی کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان اینکه “تاریخ، رشادت‎های شهدای ما را خواهد نوشت”، اظهار کرد: شهدا و رزمندگان در بزرگ‌ترینِ جنگ‌های دنیا حضور یافتند و برای دفاع از اسلام جان خود رافدا کردند.

سردار رضائی با اشاره به مشکلات اقتصادی امروزه، عنوان داشت: برخی امروزه می گویند مردم کار اقتصادی را بلد نیستند، در حالی که مردم کار اقتصاد را بهتر از اداره جنگ  می دانند.

وی با بیان اینکه مسئولین باید بدانند این مردم بودند که جنگ را اداره کردند و به پیروزی رساندند، گفت: امروزه ما با جنگ اقتصادی رو به رو هستیم و این درحالی است که دولت‌مردان باید بدانند بدون مردم در این جنگ موفق نخواهند شد.

این مقام مسئول عنوان داشت: دولت برای پیروزی باید مردم را به صحنه بیاورد و با تجهیز و توانمند کردن آنان از جنگ استکباران علیه نظام جمهوری اسلامی ایران سربلند بیرون آید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه دولت از ظرفیتهای بسیج و سپاه برای رسیدن به پیشرفت های اقتصادی استفاده کند گفت: کاهش ارزش پول ما امروزه به دلیل مدیریت غلط است که باید هرچه سریعتر اصلاح شود.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *