درس اصلی قیام عاشورا ایستادگی در برابر مستکبران است

خانه / استان ها / درس اصلی قیام عاشورا ایستادگی در برابر مستکبران است

امام جمعه فرخ‌شهرگفت: درس اصلی قیام عاشورا حسینی ایستادگی در برابر مستکبران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت‌الاسلام سیدمحمداحمدی در خطبه‌های نماز جمعه فرخ‌شهر به اتحاد مردم و مسئولین در مبارزه با ترفندهای استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: شاید در داخل کشور بر روی برخی موضوعات بحث‌هایی صورت گیرد اما آن‌چه که همیشه ثابت است و در آن شکی نداریم ایستادگی در برابر آمریکایی‌ها و سیاست‌های مستکبرانه آن‌ها است.

وی با بیان اینکه درس اصلی قیام عاشورای حسینی ایستادگی در برابر مستکبران است، اظهار کرد:  13  آبان روز هویت ملی ایرانی‌ها و شکوه حضور در مقابل استکبار آمریکایی‌ها است.

امام جمعه فرخ‌شهر با بیان اینکه 13 آبان‌ماه روز استکبارستیزی است روزی که لانه جاسوسی تسخیر و هزاران برگ از اسناد جاسوسی آمریکا در ایران برملا شد، ادامه داد: مسؤولان اسناد جاسوسی را در اختیار نخبگان و جوانان اهل مطالعه قرار دهند تا برای نسل امروز روشنگری صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا 13 آبان‌ماه سال 1358 دست به توطئه‌های فراوانی در ایران زدند که اسنادش موجود است، افزود: شیطان بزرگ از آن زمان تاکنون جنایات بی‌شماری را علیه ایران انجام داده‌اند و دراین رابطه خون‌های بسیاری از مردم بی‌گناه به زمین ریخته‌شد.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره هرجنایتی درعالم صورت می گیرد به آمریکا و اربابش رژیم صهیونیستی ختم می شود، افزود: فضای بسیار منفی که ترامپ علیه ایران ایجاد کرده و موج ایران هراسی که به راه انداخته است اقدام جدیدی نیست تمام رؤسای جمهور آمریکا از جمله کارتر، ریگان، بوش و اوباما و اکنون هم ترامپ سیاستی مشخص در برابر ایران داشته‌ و دارند و روز به روز بر خباثتشان افزوده می‌شود و هیچ‌گاه از شیطنت دست برنخواهند داشت.

وی گفت: 13 آبان روز شعار مرگ بر آمریکا و روز استکبارستیزی است و مستکبران باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه دست از این شعار برنخواهد داشت.

امام جمعه فرخ‌شهر با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان نشانه وحدت و همدلی در برابر استکبار جهانی است، اظهار داشت: شاید در داخل کشور بر روی برخی موضوعات بحث‌هایی صورت گیرد اما آن‌چه که همیشه ثابت است و در آن شکی نداریم ایستادگی در برابر آمریکایی‌ها و سیاست‌های مستکبرانه آن‌ها است.

امام جمعه فرخشهر به حضور پرشور آحاد مردم  و مسوولین در راهپیمایی 13 آبان اشاره کرد و گفت: آحاد مردم  پیام‌ استکبارستیزی و حمایت از ولایت را در راهپیمایی روز 13 آبان به جهانیان نشان خواهند داد.

حجت‌الاسلام احمدی ادامه داد:پیاده‌روی اربعین نشان‌دهنده حمایت ازدین میبن اسلام،حکومت اسلامی، ولایت، وحدت و ارکان نظام است.

وی افزود: زیارت اربعین ستون خیمه ولایت و تجلی حاکمیت ولی خداست و جهانیان چه شکوهی را در زیارت حضرت سیدالشهداءعلیه السلام درروز اربعین مشاهده می‌کنند.

امام جمعه فرخ‌شهر گفت: زیارت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در روز اربعین بسیار فضیلت دارد و روایاتش انسان را شگفت‌زده می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *