درنیمه شعبان چهارمحال و بختیاری غرق در شادی و شور مهدوی

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / درنیمه شعبان چهارمحال و بختیاری غرق در شادی و شور مهدوی

شادی و شور مهدوی دربام ایران؛ درنیمه شعبان چهارمحال و بختیاری غرق در شادی و شور مهدوی

شادی و شور مهدوی دربام ایران؛

همزمان با نیمه شعبان،خیل مشتاقان ظهور مهدی صاحب الزمان (ارواحنافداه) در سراسر استان چهارمحال و بختیاری با برپایی جشن میلاد استان را غرق شادی و شور مهدوی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛در شب و روز نیمه شعبان، میلاد باسعادت منجی عالم بشریت،حضرت اباصالح المهدی(ارواحنافداه) مراسم جشن‌و برنامه های متنوع فرهنگی ویژه گرامیداشت این شب و روز با عظمت توسط هیأت‌های مذهبی، رزمندگان اسلام، بسیجیان، اصناف و بازاریان و آحادمردم در مساجد،حسینیه ها،امامزادگان ، پارک ها، کوچه و خیابانها سراسر استان برگزار ‌شد و خیل عاشقان امامت و ولایت با شرکت در این برنامه ها، استان را غرق شادی و شور مهدوی کردند.

آذین‌بندی مساجد،حسینیه ها،امامزادگان،ادارات، پارک ها،کوچه و خیابانهای شهرها و روستاهای استان، همچنین برپایی ایستگاه های صلواتی،پخت نذری، توزیع شیرینی،شکلات و شربت و مراسم احیا، سخنرانی علما،شعرخوانی شاعران آیینی،اجرای سرود ، قرائت ادعیه و مولودیه خوانی ذاکرین اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام،بخشی از ارادت آحاد مردم به ساحت مقدس منجی عالم بشریت حضرت امام زمان(علیه السلام) دراین ایام معنوی است.

این مراسم معنوی در شهرکرد در جوار مرقد مطهر امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها،مساجد ، حسینیه ها کوچه و خیابانهای با حضور پرشور آحاد مردم ولایتمدار و مومن این شهر برگزارشد.

مراسم جشن میلاد و اجتماع عظیم منتظران ظهور درجوار مرقد مطهر امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها شهرکرد با تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کاظمی و مولودیه خوانی مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام برگزار و حضار برای سلامتی و فرج امام زمان علیه السلام ،سلامتی ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری و نابودی دشمنان اسلام و قرآن و نیز برای عزت مسلمان وشیعیان جهان دست به دعا برداشتند، پخت و توزیع نذری ،شیرینی و شربت ازدیگر برنامه های این مراسم بود.

همچنین مراسم جشن میلاد آخرین سحاب رحمت، قطب عالم امکان،منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی(ارواحنافداه)درمقابل مسجدجامع شهرکرد با تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، و مولودیه خوانی مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام برگزار شد.

 به همین مناسبت مراسم احیا و توسل به قرآن نیز در مسجدجامع شهرکرد از ساعت 2 بامداد با قرائت دعای کمیل، زیارت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با سخنرانی و توسل به قرآن توسط حجت الاسلام والمسلمین شیخ ابوالفضل احمدی برگزارشد. ضیافت سحری و اقامه نماز جماعت صبح از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *