در آستانه نوروز 97؛تجدید میثاق دانش آموزان با شهدا +تصوی

خانه / استان ها / در آستانه نوروز 97؛تجدید میثاق دانش آموزان با شهدا +تصوی

هشتمین آئین نوروزی با شهدا در شهرکرد برگزار و دانش آموزان با آرمان های والای شهیدان هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

در آستانه نوروز 97؛تجدید میثاق دانش آموزان با شهدا

هشتمین آئین نوروزی با شهدا در شهرکرد برگزار و دانش آموزان با آرمان های والای شهیدان هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرکرد در حاشیه این مراسم گفت: در آستانه نوروز97، هشتمین آئین ” نوروزی با شهدا” با حضور 500نفر از دانش آموزان ناحیه یک و دو شهرکرد در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

شکرالله چراغیان افزود: این محفل معنوی با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی با حضور رزم نوازان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و خیر مقدم بهروز امیدی، مدیر کل آموزش و پرورش استان آغاز شد.

وی ادامه داد: سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین جرام،(دعوت شده از اصفهان) پیرامون معرفی شخصیت شهدا و تبیین سیره شهیدان از دیگر برنامه های این مراسم نورانی بود.

چراغیان گفت: در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد؛ علاوه بر قرائت شعر و دکلمه، میلاد هارونی از هنرمندان انقلابی به اجرای برنامه پرداخت .

در پایان این محفل نورانی، دانش‌آموزان و مسئولین ازجمله؛ حجت الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، آقای ملک پور، فرماندار شهرکرد، بهروز امیدی، مدیر کل آموزش و پرورش استان،  سرهنگ پاسدار مهران مرادی، جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، آقای نجفی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، به همراه دیگر مسئولان با قرائت فاتحه به ارواح طیبه شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند و با نثار شاخه‌های گل و سبزه، قبور مطهر شهیدان را گلباران نمودند.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

 پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *