در دیدار با دختران معلول شهرکرد + تصویر

خانه / پیروان عترت / احکام بانوان(پیروان عترت) / در دیدار با دختران معلول شهرکرد + تصویر

همزمان با دهه ی کرامت مراسم جشن میلاد و دیدار امام جمعه موقت شهرکرد و مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با دختران معلول شهرکرد برگزار شد.

در دیدار با دختران معلول شهرکرد بیان شد؛

اقامه نماز ،تحصیل و کتاب خوانی از عوامل پیشرفت انسان است

همزمان با دهه ی کرامت مراسم جشن میلاد و دیدار امام جمعه موقت شهرکرد و مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با دختران معلول شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن  فاطمی با تبریک دهه ی کرامت و خجسته میلاد با سعادت امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، فرخنده میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و ولادت با سعادت احمد بن موسی علیه السلام ، گفت: اقامه نماز، تحصیل و کتاب خوانی از عوامل مهم پیشرفت انسان و جامعه است.

امام جمعه موقت شهرکرد، به اهمیت خواندن نماز ،تحصیل و کتاب خوانی، تأکید کرد و افزود: نماز ستون دین و  یاد آور حضور خدا در تمام لحظات زندگی انسان است، خواندن نماز بر هر مسلمانی واجب و در اسلام سفارش زیادی برای ادای نماز در وقت آن شده است.

 رییس حوزه علیمیه امامیه شهرکرد ادامه داد: نماز از محبوب ترین اعمال نزد پروردگار است و موجب برقراری ارتباط بین عبد با خالق می شود، در دین مبین اسلام، نماز از جایگاه والایی برخوردار و در قرآن مجید هم بر آن تاکید فراوان شده است.

حجت الاسلام و المسلمین فاطمی با اشاره به لزوم تحصیل و کتاب خوانی گفت: از جمله ابزارهای تفکر، رشد و پیشرفت انسانی در جامعه تحصیل علم، دانش و مطالعه کتابهای ارزشی است، کتاب زبان گویای تمدن بشری با بازگو کردن راز و رمز پیشرفت جوامع انسانی در دوره‌های مختلف، نقش بی‌بدیلی ‌را در ارتقای توسعه فرهنگی هر کشوری دارد.

مسئول هیأت امناء امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد ادامه داد: تحصیل علم، دانش و کتابخوانی جهل و بی خبری، جامعه ای را از پای در می آورد و بر طرف کننده شبهات است و یکی از مهم ترین راهکارهایی که می‌تواند آفت جهل را بزداید مطالعه کتابهای مفیدو ارزشی می باشد.

تلاوت قرآن مجید، مولوی خوانی، ارایه گزارش مسئول مرکز نگهداری معلولین، تجلیل مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان از اقدامات انجام شده و تقدیم هدیه به مربیان و معلولین از دیگر برنامه‌های این مراسم با بود که به همت شمیم خدمت امامزادگان شهرکر د و پیروان عترت رزمندگان اسلام استان برگزار شد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: زهرا ایمانی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *