در شهرستان بن انجام شد؛تولید 24هزارماسک + تصویر

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / در شهرستان بن انجام شد؛تولید 24هزارماسک + تصویر

مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بن گفت: کارگاه تولیدی ماسک از بیستم اسفندماه سال 98 در شهر بن کار خود را آغاز کرد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بن گفت: کارگاه تولیدی ماسک از بیستم اسفندماه سال 98 در شهر بن کار خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حاج نیاز علی حیدری مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بن با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: با شیوع ویروس منحوس کرونا  و لزوم استفاده از ماسک به منظور حفظ سلامتی افراد،با تلاش ارزشمند گروه جهادی مدافعان سلامت پیروان عترت هیات رزمندگان شهرستان بن کارگاه تولید ماسک آغاز بکار کرد.

وی با تقدیر و تشکر از خیرین شهرستان، مسئولان سپاه ناحیه و بسیج سازندگی استان  گفت: از بیستم اسفندماه تاکنون 24هزار ماسک دراین کارگاه تولید شده که برای انجام مراحل بهداشتی و پرتودهی و توزیع مردمی در اختیار قرارگاه سلامت استان و شهرستان گردیده است.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بن با تجلیل از خواهران جهادی، ادامه داد: از آغاز کار این کارگاه در شهر بن  20 نفر از خواهران به صورت شیفتی در این اقدام خداپسندانه به صورت داوطلب همکاری داشتند و تا زمانی که نیاز به تولید ماسک باشد این کارگاه فعال است.

حیدری ادامه داد: خواهران گروه جهادی مدافعان سلامت، با انتقال وسایل مورد نیاز شامل: چرخ خیاطی ،دستگاه برش(قیچی)، … ، با رعایت مسایل بهداشتی اعلام شده از سوی مرکز بهداشت به این کارگاه فعالیت دارند.

این برنامه را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس :  محمد حیدری

 

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *