در لبیک به فرمان رهبرمعظم انقلاب؛جهاد مؤمنانه در مسجد جامع شهرکرد / 1001بسته غذایی+ تصویر

خانه / استان ها / در لبیک به فرمان رهبرمعظم انقلاب؛جهاد مؤمنانه در مسجد جامع شهرکرد / 1001بسته غذایی+ تصویر

در لبیک به فرمان رهبرمعظم انقلاب؛جهاد مؤمنانه در مسجد جامع شهرکرد+ تصویرهمزمان با رزمایش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه، جهادگران بسیجی مسجدجامع با تهیه یکهزار و یک بسته معیشتی به یاری نیازمندان شتافتند.

همزمان با رزمایش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه، جهادگران بسیجی مسجدجامع با تهیه یکهزار و یک بسته معیشتی به یاری نیازمندان شتافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مرتضی سجادی گفت: در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای مدظله العالی و اقتدا به امام رئوف حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام، یکهزار و یک بسته معیشتی (جمع عددی ابجدِ حضرت رضا علیه السلام)، برای حمایت از ایتام، مستمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا در مسجد جامع شهرکرد جمع آوری شده است.

عضوهیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: در ششمین مرحله از کمک به نیازمندان، موکب محبین الائمه علیهم السلام ،مرکز نیکوکاری، پایگاه مقاومت شهداء مسجدجامع شهرکرد،هیأت رزمندگان اسلام استان، با مشارکت خیرین و مردم عزیز توانستند یکهزار و یک بسته معیشتی شامل؛ برنج، روغن، گوشت یا مرغ، ماکارونی ، سویا ، پنیر و شکر، به ارزش بیش از 150 میلیون تومان را فراهم کنند.

عضو هیئت امنای مسجدجامع شهرکردافزود: از همه مردم ولایتمدار، خوب و عزیز استان چهارمحال و بختیاری انتظار داریم برای افزایش این سبدهای حمایتی بیش از پیش مشارک کنند و از مسئولین استان، ائمه جمعه و جماعات ، پایگاه های مقاومت بسیج و میئات مذهبی و رزمندگان اسلام نیز که این حرکت گسترده را انجام می دهند تشکر می کنیم.

سجادی، خاطرنشان کرد: کمک های جمع آوری شده در طول ماه مبارک رمضان در اختیار ایتام ، خانواده های مستمند و آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا قرار می گیرد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: محمد حسین توسلی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *