در مراسم احیا شهر مال خلیفه بیان شد + تصویر

خانه / استان ها / در مراسم احیا شهر مال خلیفه بیان شد + تصویر

کارشناس مسایل مذهبی گفت: ماه مبارک رمضان، بهترین فرصت برای دوری از گناه و انس با قرآن است.

در مراسم احیا شهر مال خلیفه بیان شد؛

ماه رمضان، بهترین فرصت برای دوری از گناه است

کارشناس مسایل مذهبی گفت: ماه مبارک رمضان، بهترین فرصت برای دوری از گناه و انس با قرآن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم‌ سومین شب از لیالی با عظمت قدر ماه رمضان‌ و عزاداری شهادت مولای  متقیان حضرت علی علیه السلام در مساجد امام حسن مجتبی و حضرت ابوالفضل علیهم السلام شهر مال خلیفه فلارد باحصور پرشور برادران وخواهران  روزه دار برگزار شد.

حجت الاسلام سید حسام فلسفی با تسلیت شهادت حضرت امیرالمومنین‌ علیه السلام‌ در مراسم گفت: شب قدر فرصتی زرین و طلایی برای شستوشوی آینه دل، توبه و بازگشت به سوی خالق هستی است.

وی ادامه داد: شب قدر بهترین فرصت است تا خوبی ها را جایگزین بدیها، صلح و صفا را جایگزین اختلاف و تفرقه، احسان و نیکی را جایگزین ظلم و ستم، احسان به والدین را جایگزین عاق والدین و صله رحم را جایگزین قطع رحم کنیم.

کارشناس مسایل مذهبی گفت:  ماه مبارک رمضان، فرصت مناسبی برای تقرب به خدا، بندگی و اطاعت از خداوند، دوری از گناه ، خالص شدن و انس با قرآن مجید است.

 وی با تاکید بر این‌که روزه گرفتن تنها عبادتی است که هیچگونه تظاهر و ریایی در آن وجود ندارد، افزود: روزه‌داری آثار ظاهر نداشته و می‌تواند جزو خالص‌ترین عبادت باشد.

حجت الاسلام فلسفی گفت: شب قدر یک‌شب عادی نیست،از این‌فرصتی که برای ما پیش آمده باید استفاده کنیم‌ یعنی در حقیقت شب ارزش هاست شب مدال گرفتن، شب تقدیر و تقسیم خوبی هاست،شب لطف اللهی و شب مرحمت رب العالمین است.

تلاوت قرآن، قرائت دعای جوشن کبیر،دعای مجیر، زیارت عاشورا ،سخنرانی، ذکر مصیبت، مداحی، سینه زنی، مناجات حضرت امیر المومنین حضرت علی علیه السلام  و توسل به قرآن از دیگر برنامه های شب بیست سوم ماه رمضان ‌بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: حاج نبی الله بابا احمدی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *