در پس لبخند دشمن؛ نقشه‌‌های شوم حفظ منافع خویش است

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / در پس لبخند دشمن؛ نقشه‌‌های شوم حفظ منافع خویش است

یک کارشناس مسائل مذهبی دریزد امروز در امامزاده قل‌هواللهی یزد، درباره تلاش‌های دشمن برای نفوذ در انتخابات پیش رو هشدار داد و گفت: دشمن با اجرای پروژه «نفوذ» درصدد است عناصری را به کار گیرد تا از طریق آنها و عملی کردن نقشه‌های شوم، نظام جمهوری اسلامی ایران را در مسیر دلخواه خود حرکت دهد.

IMG_5352.JPG

به گزارش خبرنگار پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام یزد؛ حجت الاسلام محمدحسن جعفری با بیان اینکه کسانی قصد کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای نظام را دارند، خاطرنشان کرد: مردم باید توجه داشته باشند، برای این دستاوردها بهایی سنگین چون خون هزاران شهید ریخته شده است.

وی ادامه داد: از روی خوش مستکبرین باید ترسید؛ و در مقابل آنها ایستادگی کرد؛ چرا که دوستی با استکبار در حقیقت خیانت به شهدا وامام شهدا است.

این کارشناس مسائل مذهبی با تأکید بر لزوم  افزایش معرفت نسبت به ولایت، خاطر نشان کرد: شناخت ولایت فقیه رسالتی مهم بوده و تنها در سایه رهبری می‌توان مسیر‌های بحرانی را پشت سر بگذاریم.

IMG_5351.JPG - Copy

وی از مردم و مسئولان درخواست کرد: در همه عرصه ها باید هوشیار باشیم تا در مسیر اهداف دشمنان گام برنداریم.

جعفری ادامه داد: دشمن به دنبال رخنه و نفوذ در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی است تا با ایجاد تفرقه، از هم‌گسیختگی را برای نظام و جامعه به ارمغان بیاورد.

این کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به استحاله انقلاب اسلامی، اذعان کرد: دشمن درصدد نابودی تدریجی آرمان‌های انقلاب ونفوذ است و خواستار از بین بردن روحیه استکبار ستیزی در جامعه است.

وی ادامه داد: دشمن درصدد است اسلام ناب محمدی را به اسلام آمریکایی تغییر دهد و رفته رفته به نظام دست پیدا کند.

جعفری با بیان اینکه دشمن بدون حضور فیزیکی ونظامی می‌خواهد به اهدافی که سال‌ها درصدد آن است دست یابد، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی پدیده‌ای مبارک است و چشم هزاران مظلوم در جهان به این پدیده دوخته شده است، بنابراین نباید بگذاریم با کمرنگ شدن مبارزه با استکبار، آنها امید خود را از دست دهند.

وی  افزود: انتخابات نعمتی بزرگ است و دشمن درصدد ناسالم جلوه دادن انتخابات برآمده است؛ درحالی که می‌توان با چشمانی باز و با بررسی دیدگاه‌ها انتخاب اصلح داشته باشیم و در نهایت نقشه دشمن را نقش برآب کنیم.

این کارشناس مسائل مذهبی ایجاد تردید درنتایج احراز صلاحیت‌ها را یکی از مؤلفه‌های خیانت برشمرد وافزود: دشمن با متهم کردن نظام به انحصار، خواستار نفوذ در آن است.

جعفری با بیان اینکه تضعیف شورای نگهبان بسیار خطرناک است، اذعان کرد: تضعیف شورای نگهبان به عنوان اصل انقلاب اسلامی، ازسوی هیچ شخصی پذیرفته شده نیست.

وی تصریح کرد: در حال حاضر وظیفه ما در پاسداری از خون شهیدان و ایستادگی در برابر دشمنان بوده، و باید با حضور پای صندوق‌های اخذ رأی و انتخاب آگاهانه از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم.

انتهای مطلب/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *