دشمنان با تمام ابزار با اسلام ناب مقابله می کنند /مراسم همراه با تصویر

خانه / استان ها / دشمنان با تمام ابزار با اسلام ناب مقابله می کنند /مراسم همراه با تصویر

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک گفت: دشمنان با تمام ابزار با اسلام ناب و انقلاب اسلامی مقابله می کنند.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک گفت: دشمنان با تمام ابزار با اسلام ناب  و انقلاب اسلامی مقابله می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ یوسف سلیمانی منفرد درجلسه هماهنگی برنامه های هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک اتکال به خداوند،ولایتمداری،بصیرت درشناخت دشمن، خودباوری و بازگشت به هویت دینی را از راه های مقابله با تهاجم فرهنگی عنوان کرد.

وی به رسالت هیئات مذهبی اشاره کرد و افزود: مساجد،حسینیه ها، امامزادگان، پایگاه های بسیج هیئات مذهبی بهترین مکان برای تربیت جوانان انقلابی است.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک از اجرای بیش از90 عنوان برنامه متنوع فرهنگی در سال 96 با حضور آحاد مردم بسیجی بویژه جوانان و نوجوانان در هیأت رزمندگان  این شهر خبرداد.

سلیمانی منفرد با تقدیر وتجلیل ازمسئولین،خانواده معظم شهدا، رزمندگان ، ایثارگران ،بسیجیان، آحاد مردم مومن ، ولایتمدار و بسیجی اشکفتک گفت: برنامه ریزی و دعوت از مبلغین برای حضور در محافل نسبت به سنوات گذشته با استقبال پرشور مردمی بسیار پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان عاشورایی و بسیجیان پایگاه شهید ابوذرغفاری در طول سال برنامه های هفتگی را به شکل باشکوه انجام دادند و به مناسبت ها از جمله در محرم و صفر اکثر شب ها را به اجرای مراسم سخنرانی ،قرائت ادعیه و مداحی می پرداختند.

 سلیمانی منفرد افزود: واحد پیروان عترت هم درطول سال در برنامه ها و مجالس عمومی حضوری فعال داشتند و در بسیار از موارد هم ویژه خواهران برنامه اجرا کردند.

وی با تقدیر و تشکر از همه عزیزانی که دراین راستا با هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک همکاری داشتند گفت:باید در جنگ نرم دشمنان،بصیرت افزایی صورت بگیرد و آحاد مردم بویژه جوانان نقشه های دشمنان بشناسند تا بتوانند در این عرصه هم دشمن را شکست دهند.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک افزود:با استعانت ازخداوند متعال و در راستای نشر فرهنگ علوی، فاطمی و حسینی جوانان و نوجوانان عاشورایی، پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک اقدام به برگزاری۹۰ عنوان برنامه ازجمله: تشکیل جلسات هفتگی سخنرانی،مداحی سینه زنی،قرائت ادعیه و مولودیه خوانی ،برگزاری مراسم دهه اول محرم،اربعین حسینی ،دهه آخر ماه صفر ایام فاطمیه اول و دوم ، میلاد مسعود حضرت علی اکبر علیه السلام ، ولادت با سعادت و شهادت حضرت جواد الائمه علیه السلام و اعیاد شعبانیه  نموده است.

وی ادامه داد: همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس، دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، محافل قرآنی ، دیدار با خانواده معظم شهدا،رزمندگان،جانبازان، ایثارگران و مدافعین حرم وتجلیل از مقام شامخ شهید و شهادت،ایجاد ایستگاه صلواتی ویژه عاشورا،اربعین حسینی و شهادت حضرت زهراسلام الله علیها و نیز برگزاری اردوهای فرهنگی و تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران از دیگر برنامه های اجرایی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک بوده است.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *