دشمنان کجا را نشانه گرفته اند؟!

خانه / تازه ها / دشمنان کجا را نشانه گرفته اند؟!

کجا را نشانه گرفته اند؟

دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همان ها که دشمنیشان با مردم ایران اسلامی ثابت شده و خباثتشان تا جایی جلو رفته که حتی دارو را هم بر آنها تحریم می کنند ، در محاسباتشان هدف های بزرگ و پیچیده ای برای نابودی این سرزمین دارند. برای نابودکردن یک حکومت باید تفکر و ایدئولوژی حاکم بر آن حکومت را تضعیف یا منحل کرد و در پی آن، تفکر جایگزین خود را ارائه داد و مبتنی بر آن کادرسازی کرد تا در نهایت بتوان نظام ایده آل را پی ریزی کرد. چهارچوب اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز بر اساس اسلام بنا شده است و ایده آل ، حرکت به سمت اهداف اسلامی و تعالی یک به یک مردم می باشد. یکی از مهم ترین و اساسی ترین ارکان در جامعه اسلامی نیز بنیان خانواده می باشد که زمینه ساز بسیاری از تحولات و رویداد ها در جامعه اسلامی است ؛ بنابر این اگر خانواده را هدف قرار دهند با یک تیر چند نشان زده اند و می توانند به اهداف خود برسند. در خانواده نیز نقش مادر نقش بسیار پر رنگ و تاثیر گزاری است وقسمت عمده شکل گیری شخصیت فرزندان مستقیما مرهون توجهات و آموزش های مادر است.
بنابراین نقطه عطفی که با برهم خوردن مفهوم آن می توان به نابودی یک سیستم یا حکومت امید وار بود ، در درجه اول مادر و بعد از آن مفهوم خانواده است.

حال دشمنان ما چگونه این جایگاه را نشانه گرفته اند؟

وقتی یک مادر جایگاه احساسی و عاطفی خود را از دست دهد نا خودآگاه از چشم فرزندان می افتد و آن لطافت مادرانه رنگ می بازد و مادر نمی تواند نقش صحیح خود را ایفا کند
به جرات می توان گفت که در دهه های 60 و 70 ، همان وقت که رهبر مظوم انقلاب می فرمودند مواظب ناتوی فرهنگی باشید ، در خیابان های شهر ، یا اصلا و یا بسیار به ندرت می توانستید خانومی را ببینید که سیگار در دستش باشد و مشغول کشیدن آن باشد.
اما در زمان کنونی ، به مدد سریال های ماهواره ای دیدن چنین تصویری در خیابان ها عادی شده است و قبح چنین مسائلی به کلی از بین رفته است و چه بسیار مادرانی که یک دستشان بر گونه فرزندشان و آن یکی نگهدارنده یک سیگار نیمه روشن است.
وقتی سیگار کشیدن دختران دبیرستانی عادی شد ، این بدان معناست که مادران آینده ، مادران موفقی نخواهند بود و این به معنای خطر است.
دشمنان ما نیز این موضوع را به خوبی دریافته اند و سعی دارند که این نقش سازنده را نابود کنند.
آنها مفهوم حجاب را زیر سوال می برند و عریانی و نیمه عریانی را فضیلت می شمارند ، آنها دست دادن زن و مرد را امری عادی جلوه می دهند و غیر از این را عقب افتادگی نشان می دهند ، آنها کنش ها و واکنش های اجتماعی را مبتنی بر آزادی های مطلق می دانند و دخالت در آن را حتی با مفهومی به نام امر به معروف و نهی از منکر ، دخالت در آزادی های اجتماعی نشان می دهند و این القائات را به طرق مختلف از جمله شبکه های ماهواره ای ، شبکه های اجتماعی و … در جامعه جاری می سازند. و سعی دارند حرکت در این مسیر ها را حرکتی به روز و هوشمندانه جلوه دهند و لازمه زیستن در قرن حاضر
و این ما هستیم که با فرهنگ سازی مبتنی بر مهندسی فرهنگی متوازن در تمام سطوح فکری جامعه باید جلوی شلیک چنین تیر های مهلکی را بگیریم و با شناخت صحیح آسیب ها به فکر چاره باشیم و بدانیم که روند نابودی یک فرهنگ صحیح ، به سرعت ، و شکل گیری آن به کندی صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *