دعای حضرت بقیه الله عجل الله تعالی فرجه الشریف برای شفاء از بیماری ها

خانه / انتظار و مهدویت / ادعیه مهدوی / دعای حضرت بقیه الله عجل الله تعالی فرجه الشریف برای شفاء از بیماری ها

شیخ بزرگوار جناب کفعمی در کتاب «بلدالامین» از حضرت مهدی صلوات الله علیه روایت می کند: کسی که این دعا را با تربت امام حسین علیه السلام در ظرف نو بنویسد و آن را بشوید و بنوشد، از بیماریش رهایی می یابد.

به نقل از خبرگزاری شبستان؛ در «صحیفه مهدیه» ذیل مطلبی با عنوان «دعای امام عصر عجل الله تعالی فرجه برای شفاء از بیماری ها» آمده است:

محدث نوری می فرماید: شیخ بزرگوار جناب کفعمی در کتاب «بلدالامین» از حضرت مهدی صلوات الله علیه روایت می کند: کسی که این دعا را با تربت امام حسین علیه السلام در ظرف نو بنویسد و آن را بشوید و بنوشد، از بیماریش رهایی می یابد:

بسم اللّه‌ الرحمن‌ الرحیم

بِسمِ اللّه‌ دَواءٌ وَ الحَمدُللّه‌ شِفاءٌ وَ لااِله اِلاّ اللّه‌ کفاءٌ هُوَ الشّافی شِفاءٌ وَ هُوَ الکافی کفاءً اَذهَبِ البَأسَ بِرَبِّ النّاسِ شِفاءً لا یغادِرُهُ سُقمٌ وَ صَلَی اللّه‌ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ النُّجَباء.

(گفتن) «بسم الله» دواست، و«الحمدالله» شفاست و «لااله الّاالله» موجب کفایت است و «هوالشافی» شفا است و «هوالکافی» کفایت است؛ تو را به پروردگار مردم سوگند می دهم که بدی را دور گردانی و شفایی بدهی که هیچ بیماری در پی نباشد و درود پیوسته خداوند بر محمد و آل نجیبش نثار باد.»

محدث نور رحمة الله علیه در ادامه می افزاید: دستخطی از سید زین الدین علی بن حسین حسینی دیدم که بیان داشته است: این دعا را مردی از ساکنان کربلا در عالم خواب از حضرت مهدی ارواحناه فداء آموخته بود. وی بیمار بود و از بیماری خود به حضرت مهدی صلوات الله علیه شکایت کرد و آن حضرت عجل الله تعالی فرجه الشریف دستور فرمود این دعا را بنویسد و بشوید و بنوشد. وی چنان کرد و فوراً بیماریش برطرف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *