دعوت امام جمعه بهاباد از مردم این شهرستان برای حضور در راهپیمائی روز جهانی قدس

خانه / استان ها / دعوت امام جمعه بهاباد از مردم این شهرستان برای حضور در راهپیمائی روز جهانی قدس

دعوت امام جمعه بهاباد از مردم این شهرستان برای حضور در راهپیمائی روز جهانی قدس

امام جمعه بهاباد

روز قدس ” يك روز جهاني است

حجت الاسلام سف الله دهقانی امام جمعه شهرستان بهاباد ، ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و اظهار انزجار از اقدامات رژیم صهیونیستی، از آحاد مردم انقلابی، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه شهرستان بهاباد دعوت کرد تا در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یابند.

در این اطلاعیه آمده است :

روز جهانی قدس، روز فریاد انزجار و نماد آزادی‌خواهی و ظلم ‌ستیزی مردم مستضعف دنیاست، روزی که مشت‌های وحدت و یک‌پارچگی به همدیگر گره می‌خورند و در صفوف میلیونی در سرتاسر جهان بر پیکره پوشالی و جعلی رژیم اشغال‌گر فرود می‌آیند؛ روزی است که هرساله با هوشمندی حکیمانه و دوراندیشی الهی امام راحل(ره) به روز وحدت و همبستگی ملل مسلمان جهان در حمایت از قدس شریف بدل شده است.

“روز قدس ” يك روز جهاني است. روزي نيست كه فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفين با مستكبرين است. روز مقابله ملتهايي است كه در زير فشار ظلم ‌آمريكا و غير امريكا بودند، در مقابل ابرقدرتهاست. روزي است كه بايد مستضعفين مجهز بشوند در مقابل مستكبرين، و دماغ مستكبرين را به خاك بمالند

روز قدس روز اسلام است. روز قدس روزي است كه اسلام را بايد احيا كرد و احيا بكنيم، و قوانين اسلام در ممالك اسلامي اجرا بشود. روز قدس روزي است كه بايد به همه ابرقدرتها هشدار بدهيم كه اسلام ديگر تحت سيطره شما، به‏واسطه عمال خبيث شما، واقع نخواهد شد. روز قدس، روز حيات اسلام است. بايد مسلمين به هوش بيايند، بايد بفهمند قدرتي را كه مسلمين دارند؛

روز جهانی قدس امسال در حالی فرا می‌رسد که شرایط حساس منطقه‌ای و جنایات شبانه‌روزی گروهک‌های تکفیری و عوامل استکبار و صهیونیسم بین‌الملل در سرزمین‌های اسلامی بیش از پیش نمایان شده است و ایجاب می‌کند که امسال نیز امت روزه‌دار و مومن ایران اسلامی بار دیگر وظیفه دینی و ایمانی خود را در برابر ستمگران و زورگویان عالم فریاد زنند و همانند گذشته به فریادهای «هَل مِن ناصر یَنصُرنی» مردم مظلوم فلسطین لبیک گفته و در راستای زنده‌نگهداشتن روحیه ظلم‌ستیزی و ظلم‌ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس شرکت کرده و ضمن تجدید عهد و میثاق مجدد با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و لبیک به ندای خلف صالحش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با نشان دادن عزم و اراده خویش در حمایت از آرمان‌رهایی قدس شریف، برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار بگذارند.

انتهای پیام //

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

حجت الاسلام سیف الله دهقانی  امام جمعه شهرستان بهاباد  29/3/96

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *