دعوت حجت‌الاسلام رفیعی از حسن‌ آقا میری برای مناظره + فیلم

دعوت حجت‌الاسلام رفیعی از حسن‌ آقا میری برای مناظره + فیلم

خانه / پیشنهاد ویژه / دعوت حجت‌الاسلام رفیعی از حسن‌ آقا میری برای مناظره + فیلم

دعوت حجت‌الاسلام رفیعی از حسن‌آقامیری برای مناظره + فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی استاد حوزه و دانشگاه با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود در پاسخ به سوال کاربری در فضای مجازی با این موضوع که «درفضای مجازی شبهه‌افکنی زیاد شده است، گاهی هم افراد روحانی مثل آقامیری شبهه می‌کنند، تکلیف چیست؟» اظهارداشت: اگر امروز در جامعه ویروسی منتشر شود که جسم انسان را آسیب بزند مانند همین ویروس کرونا، چه کسی متکفل برخورد است؟ وزارت بهداشت مسئول است. مگر آن‌ها نماز جمعه و حرم‌های اهل بیت(علیهم السلام) را تعطیل نکرد، البته قدردانی هم می‌کنیم زیرا لازم بود. مگر سفر از استانی به استان دیگر را لغو نکردند، مگر هم‌اکنون نیز برخی اجتماعات را لغو نکرده است، کسی اعتراض کرد؟ یا در جامعه گفتند چرا وزارت بهداشت جلوی تالار، عروسی و یا حرم را گرفت؟

وی ادامه داد: ویروسی در جامعه به جان جسم مردم افتاده ، وزارت بهداشت متکفل است و برخورد می‌کند، سوال من این است اگر ویروسی به روح، خرد و اندیشه جامعه بیفتد چه کسی پاسخگو است؟ ما در برخی کشورها مانند ترکیه سازمان دیانت داریم اما در کشور ما ماشاءالله چندین مجموعه مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات، دفتر تبلیغات، حوزه علمیه، اوقاف و ده‌ها مجموعه فرهنگی داریم که ای کاش یک سازمان واحد می‌شدند اما مانند وزارت بهداشت متکفل روح و روان جامعه می‌شدند.

رفیعی تصریح کرد: چرا اجازه می‌دهید افرادی شبهه‌افکنی کنند، خاطرمان است زمانی که فردی در رادیو شبهه‌ای درباره حضرت زهرا (سلام الله علیها) مطرح کرد، امام خمینی(ره) چه واکنشی داشتند. سوال من این است چه کسی متکفل است که اگر من درباره نماز و قرآن شبهه‌افکنی کردم و در فضای مجازی نشر دادم، گوش من را بگیرد که ویروس پخش نکن!  من از مجموعه‌های فرهنگی گله دارم.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دوران بزن و دررو گذشته است و نمی‌شود فردی کلیپی درست کند، قرآن، نماز، حجاب، زیارت و تلقین را زیرسوال ببرد، خود گوید و خود خندد، عجب مرد هنرمندی گفت: بسم‌الله، اگر مرد هستید به مناظره بیایید. من اعلام می‌کنم از همین آقایی که اسم بردید (حسن آقامیری) دعوت به مناظره رسمی می‌کنم.

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *