دفاع از مظلوم شعار انقلاب اسلامی است

خانه / استان ها / دفاع از مظلوم شعار انقلاب اسلامی است

طاهری2

حجت الاسلام جنگجو در چهلمین روز شهادت سرهنگ پاسدار علی طاهری، دفاع از مظلومین مسلمان و غیرمسلمان را دستور دین اسلام دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم یادواره شهدای روستای سرتشنیز و چهلمین روز شهادت سرهنگ رشید اسلام و مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها پاسدار شهید علی طاهری، در مسجد فاطمه زهرا(سلام الله علیها) روستای سرتشنیز زادگاه این شهید بزرگوار برگزار گردید.

در این مراسم معنوی که با حضور خیل کثیر یادگاران دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا و رزمندگان و بسیجیان برگزار شد، حجت الاسلام جنگجو به ایراد سخن پرداخت.

همرزم شهیدطاهری، در ابتدای سخنان خود به مقام والای شهید اشاره کرد و گفت:بحث اعظم قرآن بیانگر مسائل سیاسی و اجتماعی است و راه سعادت انسان عمل به نقشه راهی است که قرآن برای ما طراحی کرده است و بهترین نقشه راه جهاد در راه خداست.

مدافع حرم خاطرنشان کرد: بالاتر از هر خوبی، خوبی دیگری است به جز شهادت، که بالاتر از آن دیگر خوبی وجود ندارد و شهید با ریختن اولین قطره خونش گناهانش پاک می شود.

وی افزود: انسانی که برای جهاد در راه خدا پای خود را از خانه بیرون می گذارد خداوند می فرماید که من وکیل او هستم .

حجت الاسلام جنگجو در ادامه سخنان خود دلایل حمایت ایران از سوریه را چنین بیان کرد: اولاً ما بر اساس دستور دین اسلام که شعار انقلاب اسلامی هم است وظیفه داریم که از هر مظلومی چه مسلمان و چه غیر مسلمان در هر جای جهان دفاع کنیم.

وی، تصریح کرد: دوماً ما برای حفظ اسلام و امنیت کشورمان اگر در سوریه با آنها مقابله نکنیم مجبور خواهیم بود در کرمانشاه و جاهای دیگر کشورمان با آنها مقابله کنیم.

گفتنی است: این مراسم معنوی با حضور عاشقان ایثار و شهادت در گلزار شهدای سرتشنیز حاضر شده و به مقام والای اسوه های حماسه ادای احترام کردند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *