دفاع شرم آور روزنامه ی شرق از سند ننگین 2030 یونسکو !

خانه / پیشنهاد ویژه / دفاع شرم آور روزنامه ی شرق از سند ننگین 2030 یونسکو !

دکتر رحیم‌پور ازغدی افزود: دکترین اومانیستی را مطرح می‌کنند و تحت عنوان تنوع فرهنگی و مذهبی عملاً هوس و نفسانیت که تمام انبیا برای مدیریت آن مبعوث شده‌اند را جایز می‌دانند، طبق سند 2030 در مدارس ما همجنس‌بازان می‌توانند کلاس آموزشی داشته باشند، ولی در مورد دین نمی‌توانیم صحبت کنیم.

روزنامه شرق در یادداشتی به دفاع از سند 2030 پرداخت و انتقاد از آن را حمله به تربیت اسلامی خواند!

در بخشی از یادداشت این روزنامه آمده است: منتقدان دولت روحاني درباره سند ٢٠٣٠ در هفته گذشته در تمام شهرستان‌ها مشغول تخريب هستند. آنها در روستاها تكثير مي‌كنند كه دولت با اين سند قصد آموزش جنسي را به كودكان دارد… تخريب اصولگرايان نشان مي‌دهد نه‌تنها اصل سند را نخوانده‌اند بلكه با انديشه‌هاي تئوريسین‌هاي انقلاب حداقل آشنايي را هم ندارند.

دفاع روزنامه شرق از سند 2030 درحالی است که دکتر حسن رحیم‌‌پور ازغدی عضو شورای انقلاب فرهنگی اسفند ماه سال گذشته در نشست بررسی تربیت و آموزش لیبرالی یا اسلامی در سند 2030 که به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده حقوق و علوم‌ سیاسی دانشگاه تهران در تالار شیخ انصاری این دانشکده برگزار شد، در رابطه با این سند می‌گوید‌: دبیر کمیسیون یونسکو، جمهوری اسلامی را به عنوان کشور پیشگام اجرای تدارکات لازم برای 2030 معرفی کرده و از طرف غرب، از ایران تقدیر می‌کنند، یعنی حتی آنها هم توقع چنین کاری را از ما نداشتند و این سند هم ما را غافلگیر کرد و هم آنها را.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به وضعیت جمیعت ایران گفت: نرخ رشد جمعیت ایران صفر است، یعنی 20 سال بعد تمام مهدکودک‌ها باید به خانه سالمندان تبدیل شود و دشمن کاری که می‌خواست در کشور ما انجام داد. 200 سال طول کشید که اروپا و غرب به این وضعیت برسند، ولی ما 20 ساله رسیدیم. با این سرعتی که پیش می‌رویم، 20 سال بعد خانواده در ایران چه تعریفی دارد؟ آنها نظام تربیتی خود را به ما تحمیل می‌کنند و حالا می‌خواهند از کودک 5 ساله آموزش را شروع کنند و خودمان هم داوطلبانه و با پول خودمان این کار را برایشان انجام می‌دهیم.

دکتر رحیم‌پور ازغدی افزود: دکترین اومانیستی را مطرح می‌کنند و تحت عنوان تنوع فرهنگی و مذهبی عملاً هوس و نفسانیت که تمام برای مدیریت آن مبعوث شده‌اند را جایز می‌دانند، طبق سند 2030 در مدارس ما همجنس‌بازان می‌توانند کلاس آموزشی داشته باشند، ولی در مورد دین نمی‌توانیم صحبت کنیم.

اینها که از آزادی می‌گویند خودشان، دختران باحجاب فرانسوی را از حجاب منع کردند و زن باحجاب امکان استخدام در نهادهای دولتی آنها را ندارد، ازدواج با همجنس را با قانون حمایت می‌کنند، ولی با پوشش مبارزه می‌کنند که این تناقض در برخورد با آزادی جالب است.

وی گفت: نکته بعدی که در سند مطرح شده الزام احترام به رفتارهای متفاوت است که یکی از آنها همجنسگرایی است و حتی عدم قانونی بودن همجنسگرایی در ایران را محکوم می‌کنند و ما هم پای این مسئله را امضا می‌کنیم، مفهوم شهروند جهانی را مطرح می‌کنند، ویژگی‌های کودکی که می‌خواهند تربیت کنند منطبق بر سکولاریسم است. ما چگونه این مسائل را در مدارسمان اجرا کنیم؟ مدارس غیرانتفاعی ما هم که دقیقاً انتفاعی است و فقط نام آن را معکوس گذاشته‌اند، به ‌طوری که برخی از این مدارس سالانه 20 میلیون تومان یا بیشتر دریافت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *