دفاع مقدس، ریشه در فرهنگ عاشورا دارد

خانه / استان ها / دفاع مقدس، ریشه در فرهنگ عاشورا دارد

عباسي1

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: برای پیشبرد اهداف دفاع مقدس باید عدم انحصارگرایی در این حوزه صورت پذیرد زیرا دفاع مقدس متعلق به همه ملت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عباس عباسی، در دیدار با فرمانداران شهرستان های نه گانه استان اظهار داشت: دفاع مقدس فرازمانی و فرامکانی بوده و به جناح یا قشر خاصی تعلق ندارد بلکه وابسته به همه آحاد ملت است.

عباسی با تاکید بر اینکه برای پیشبرد اهداف دفاع مقدس باید عدم انحصارگرایی صورت پذیرد، گفت: فرهنگ دفاع مقدس ریشه در فرهنگ عاشورا دارد و این وظیفه ماست که در انتقال این فرهنگ به نسل جدید از تحریف این حادثه عظیم جلو گیری نماییم.

وی در ادامه با اشاره به راهکارهای حفظ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تبیین مفهوم ايثار و شهادت ، بررسی رابطه ارزش های اخلاقی و باورهای دينی ،بیان لزوم ماندگاری ارزش های دفاع مقدس و نهادينه كردن ارزش ها در بين نسل جوان؛ راه های حفظ و انتقال فرهنگ ايثار و شهادت به نسل آينده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات فرمانداران شهرستان های نه گانه استان در مراسمات ملی و استانی دفاع مقدس ، به پیگیری روند طرح های احداث حرم شهدای گمنام در هر شهرستان پرداخت و قول مساعدت و پیگیری ویژه فرمانداران محترم در انجام امور ساخت و ساز حرم شهدای گمنام را گرفت.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *