دفاع مقدس نماد استقامت و پایداری ملت ایران است/ اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی

خانه / استان ها / دفاع مقدس نماد استقامت و پایداری ملت ایران است/ اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی

ابوترابی1

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی فرد، در همایش گرامیداشت روز بسیج کارمندان و تجلیل از شهدای شاخص قشر کارمندی در شهرکرد گفت: دفاع مقدس نماد استقامت و پایداری ملت ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه کارمندان شهید، اظهار داشت: دوران هشت ساله دفاع مقدس بزرگترین سرمایه ایران، اسلام و مظلومان جهان و نتیجه سعی و تلاش مردم مبتنی بر اصول است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد، با تأکید بر ضرورت نگاه به اهداف عالی و نهایی برای رسیدن به نتیجه مطلوب،‌افزود: اگر در دفاع مقدس نگاه معطوف به اهداف کوتاه مدت بود، موفقیت های بزرگ دوران دفاع مقدس شکل نمی گرفت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به نقشه راه حضرت امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و تصریح کرد: نقشه راهی که امام راحل (ره) در دفاع مقدس ارائه کردند، بر ارکان نظام سلطه لرزه انداخت و این نگاه و هدف گذاری نتیجه اش خلق دفاع و مقاومت اسلامی در بیروت، لبنان و غزه بود.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، دفاع مقدس را نماد استقامت و پایداری ملت ایران دانست و پیروزی مردم و رزمندگان مقاومت در جنگ 51 روزه را الگوگرفته از هشت سال دفاع مقدس برشمرد.

وی، ادامه داد: مقاومت مردم غزه،‌ در برابر چشمان بهت زده جهان، رژیم صهیونیستی را وادار به قبول شکست و پذیرش شرایط تعریف شده از سوی رزمندگان فلسطینی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، در این مراسم به راهکارهای عبور از مشکلات اقتصادی در کشور نیز اشاره داشت و با تأکید بر لزوم آینده نگری در برنامه ریزی های کشور، اقتصاد مقاومتی را راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی عنوان داشت.

وی، افزود: سبک مدیریت باید درعرصه اقتصاد تغییر کند تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت های موجود کشور حرف اول را در آسیا بزنیم.

گفتنی است:‌در همایش گرامیداشت روز بسیج کارمندان که روز پنجش شنبه در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با حضور مسئولین استانی و خانواده معظم شهدای کارمند برگزار شد، از خانواده شهید شاخص بسیج کارمندان استان چهارمحال و بختیاری ” شهید غلامعلی نیکخواه”‌و کارمندان نمونه بسیجی تجلیل شد.

شایان ذکر است: شهید غلامعلی نیکخواه پس از حدود یکسال خدمت صادقانه در سمت معاون عمرانی استانداری در 12 بهمن ماه سال 1361 به دست منافقان کوردل و مزدور آمریکایی در بین راه تکاب به مهاباد حین انجام مأموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهر این شهید بزرگوار در شهرستان بروجن به خاک سپرده شده است.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *