دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها برگزار شد

دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها برگزار شد

خانه / اختصاصی هیأت / دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها برگزار شد

به گزارش روابط عمومی هیات رزمندگان اسلام، دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها با حضور مدیران، معاونت های پیروان عترت و جوانان عاشورایی هیئات مراکز استان ها در تاریخ ۴ و ۵ تیر ماه برگزار شد.

دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها برگزار شد

به گزارش روابط عمومی هیات رزمندگان اسلام، دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها با حضور مدیران، معاونت های پیروان عترت و جوانان عاشورایی هیئات مراکز استان ها در تاریخ ۴ و ۵ تیر ماه برگزار شد.

اولین روز از این نشست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد، در ادامه برادر علی اکبر مداحی مدیر ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام به عنوان اولین سخنران این نشست ضمن عرض خیر مقدم و تبریک ایام با سعادت ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و دهه کرامت برای حضار آرزوی غدیری بودن نمودند.

برادر مداحی - دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها
برادر مداحی – دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها

وی با توجه به بیماری منحوس کرونا و رعایت کامل شیوه نامه های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا خاطر نشان کرد: اثر وضعی که جلسه حضوری روضه،  جشن اهل بیت علیهم السلام است و درس اخلاق بر حال مستمع دارد حقیقتا با جلسات مجازی قابل مقایسه نیست. از این رو برگزاری جلسات حضوری لازم است؛ منتها با رعایت تمامی اصول بهداشتی و حتی الامکان با اولویت برگزاری مراسم در فضای باز.

وی در ادامه افزود: اگر زمینه سازی برای این موضوع را شروع نکنیم برای محرم، اربعین و غدیر هم زمینه سازی نکرده ایم و این ایام نیز در سایه این مرض منحوس خواهد گذشت.

برادر مداحی در پایان با اشاره به اهمیت جوانگرایی و تشکر از مدیران استان هایی که این راهبرد را عملیاتی نموده اند گفت: اولین قدم در مقوله جوانگرایی کادرسازی، کار تشکیلاتی و اجتناب از کار انفرادی است.

حاج محمد رضا بذری - دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها
حاج محمد رضا بذری – دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها

در پایان سخنان جناب مدیحه سرایی دلنشین حاج محمد رضا بذری به مناسبت دهه کرامت و سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها روشنی بخش دل حاضرین بود.

دومین سخنران دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها حجت الاسلام دکتر عباسی ولدی با موضوع نقش هیات ها در گسترش جمعیت و فرزند آوری بود.

حجت الاسلام عباسی ولدی - دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها
حجت الاسلام عباسی ولدی – دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها

حجت الاسلام عباسی ولدی ضمن اشاره به توصیه های پی در پی امام خامنه ای در حوزه جمعیت و فرزند آوری خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی تلویزیون ایشان به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی رحمت الله علیه از ایجاد تحول در زمینه خانواده سخن گفتند.

آخرین سخنران اولین روز نشست مشورتی مدیران استان ها دکتر علیرضا معاف با موضوع تحلیلی از بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی و بیانات سال 99 بود.

دکتر معاف - دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها
دکتر معاف – دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها

دکتر معاف با توجه به مباحث کلیدی این نشست به بیان محورهای بنیادین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و بیت الغزل های بیانات امام خامنه ای در سال 99 پرداختند.

در بخش پایانی اولین روز از دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها کارگروه تخصصی مدیران با موضوع اربعین، کارگروه جوانان عاشورایی با موضوع بررسی راه های ایجاد و تقویت روحیه تحول خواهی در نیروهای ارزشی و کار گروه پیروان عترت با موضوع مطالبات مقام معظم رهبری بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و نقش پیروان عترت برگزار شد.

دکتر رفیعی - دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها
دکتر رفیعی – دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها

دومین روز این نشست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی به سخنرانی در ارتباط با نقش هیات ها در گسترش معنویت و اخلاق در جامعه پرداختند.

دکتر رفیعی ضمن اشاره به نقش و اهمیت هیأت ها فرمودند: هیأت مانند یک مدرسه است که ۵ رکن اساسی دارد که عبارت است از مدیر، معلم، متن آموزشی، فضای آموزشی و هدف از آموزش. اگر نگاه ما به هیأت این باشد، آن موقع است که یک هیأت پویا خواهیم داشت.

حاج صادق آهنگران - دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها
حاج صادق آهنگران – دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها

در بخش بعدی این مراسم بلبل خوش الحان آستان اهل بیت علیهم السلام، حاج صادق آهنگران با نفس روح بخش خود عطر و بوی کربلای امام حسین علیه السلام را برای حضار به ارمغان آوردند.

سخنران بعدی دومین روز از دهمین نشست مشورتی مدیران استان های هیات رزمندگان اسلام دکتر سعدالله به تحلیل اوضاع منطقه و تاثیر این بر هم کنش ها احتمالی آن بر فعالیت هیئات به خصوص هیات های رزمندگان اسلام سراسر کشور پرداختند.

دکتر زارعی - دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها
دکتر زارعی – دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها

آخرین سخنران این نشست برادر حسین نجات، ریاست محترم هیات امنای هیات رزمندگان اسلام، به بحث پیرامون سیاست های کلی سال 99 و ساختار تحولی هیات در سال جاری پرداختند.

میزگرد تخصصی - دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها
میزگرد تخصصی – دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها

وی ضمن اشاره به همبستگی بی نظیر نیروهای جهادی و مردم در ایام بیماری منحوس کرونا خاطر نشان کرد: با وجود آسیب های متنوع در ایام این بیماری، فرصت های آن نیز کم نبوده است. علاوه بر این همبستگی بی نظیر، ظهور و بروز مساجد و پایگاه های بسیج به شکل گسترده پس از سال های جنگ، پیشرفت های شگرف پزشکی، برنامه های دعا و نیایش در فضای مجازی و مجالس روضه خانگی با توجه به تعطیلی مجالس عزاداری و… از دیگر فرصت های قابل توجه در این ایام بوده است.

ارائه گزارش استان ها - دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها
ارائه گزارش استان ها – دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها

بخش پایانی دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها بصورت میزگرد پیرامون ارائه گزارش مدیران در خصوص اقدامات انجام شده در محورهای، ایده های نو در خصوص جوان گرایی، فعال سازی گروه های جهادی، راه اندازی کانون قرآن، فضای مجازی و تشکیل هیات های اندیشه ورز با حضور آقایان نجات و مداحی، حجت الاسلام احمد پناهیان و حجت الاسلام سفیدی امین برگزار شد.

اعطای جوایز - دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها
اعطای جوایز – دهمین نشست مشورتی مدیران استان ها

حسن ختام دهمین نشست مشورتی مدیران استان های هیات رزمندگان اسلام تقدیر از هیات های برگزیده استان ها در حوزه جوانان و پیروان عترت بود.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *