دهه ی آخر ماه صفر در باقر شهر

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / دهه ی آخر ماه صفر در باقر شهر

بمناسبت ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(علیه السلام) و سالروز رحلت نبي مكرم اسلام حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) و شهادت سبط اكبرشان امام حسن(علیه السلام) بانوان باقرشهر اشك ماتم ريختند و با برگزاري مراسم عزاداري در حسينيه علي اكبر(علیه السلام) باقرشهر اين مصيبت را به پيشگاه امام زمان(عج) تسليت گفتند.

در اين مراسم كه به مدت 5 روز برگزار شد، سخنرانان و مداحان اهل بيت (علیهم السلام) پيرامون رحلت حضرت ختمي مرتبت محمد مصطفي(صلی الله علیه و آله و سلم) و دومين اختر پرفروغ آسمان امامت و ولايت امام حسن(علیه السلام) و سالار شهيدان(علیه السلام) سخنراني و مرثيه خواني كردند.

حضور پرشور بانوان از نقاط مختلف باقرشهر جلوه اي خاص به عزاداري وي‍ژه رحلت پيامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) و نوادگان آن حضرت بخشيد.

در پايان اين مراسم جلسه ی پرسش و پاسخ پيرامون موضوعات مختلف و مباحث روز مطرح و سخنرانان محترم به آن پاسخگو بوده و نيز عزاداران در آخرين روز از مراسم مهمان سفره اهل بيت(علیه السلام) شدند.

شايان ذكر مي باشد جلسه احكام و اخلاق هر هفته سه شنبه ها از ساعت 3 الي 5 ويژه بانوان در حسينيه علي اكبر(علیه السلام) توسط هيئت پيروان عترت رزمندگان اسلام باقرشهر داير مي باشد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *