دوازدهمین مرحله تقدیم گوشت گرم در شهرکرد + تصویر

خانه / استان ها / دوازدهمین مرحله تقدیم گوشت گرم در شهرکرد + تصویر

سجادی، عضو هیأت رزمندگان اسلام استان گفت: در سالروز ولادت با سعادت پرچمدار قیام عاشورا 30 بسته گوشت گرم از مسجدجامع شهرکرد تقدیم به نیازمندان شد.

دوازدهمین مرحله تقدیم گوشت گرم در شهرکرد؛

تقدیم30بسته گوشت در چهارم شعبان به نیازمندان

سجادی، عضو هیأت رزمندگان اسلام استان گفت: در سالروز ولادت با سعادت پرچمدار قیام عاشورا 30 بسته گوشت گرم از مسجدجامع شهرکرد تقدیم به نیازمندان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  عضو هیأت رزمندگان اسلام استان با تبریک اعیادشعبانیه و موالید سوم، چهارم، پنجم و نیمه شعبان گفت: همزمان با چهارم شعبان خجسته میلاد با سعادت باب الحوائج حضرت قمربنی هاشم علیه السلام دوازدهمین مرحله از ذبح قربانی و توزیع گوشت گرم در سال جاری انجام شد.

مرتضی سجادی اظهار داشت: در این مرحله با ذبح یک گوسفند 30 بسته گوشت گرم معادل سه میلیون تومان، تقدیم ایتام و نیازمندان شد.

جانشین پایگاه شهداء مسجد جامع شهرکرد ادامه داد: در لبیک گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای کمک های مومنانه، از آغاز سال 1400با کمک های خیرین ارجمند، 12مرحله  گوشت گرم تقدیم شده است که در این راستا 2 گاو و 30 گوسفند به مناسبت های مختلف ذبح و 1216بسته های گوشت گرم، تقدیم خانواده های نیازمند، ایتام  و آسیب دیدگان از بیماری کرونا در شهرکرد شده است.

سجادی ادامه داد: با قدردانی از خیرین ارجمند اظهار داشت: به مدد الهی، با کمک مردم ولایتمدار، مومن و خیرین ارجمند، خدمت رسانی به نیازمندان همچنان ادامه خواهد داشت.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس:  توسلی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *