دیدار با خانواده تنها قربانی سیل شوشتر

خانه / استان ها / دیدار با خانواده تنها قربانی سیل شوشتر

سردار اکبری فرمانده سپاه استان و مدیر هیأت رزمندگان اسلام چهارمحال وبختیاری با تنها خانواده قربانی سیل شوشتر دیدار و از آنان دلجویی کرد.

سردار اکبری فرمانده سپاه استان و مدیر هیأت رزمندگان اسلام چهارمحال وبختیاری با تنها خانواده قربانی سیل شوشتر دیدار و از آنان دلجویی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛سردار اکبری به همراه معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و فرمانده سپاه ناحیه شوشتر با خانواده مرحوم “حسین نیسی زاده “دیدار و ایشان همدردی کردند.

سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری در این دیدار گفت: این حادثه که تنها فرزند ذکور خانواده ی شما که سال ها پیش نیز پدرش را از دست دادید برای ما بسیار تلخ و نگران کننده بود.

سردار اکبری اظهار کرد: خدا را شاکریم که به محض اطلاع از غرق شدن شدن این جوان ، مقدمات حضور تیم غواص سپاه فراهم و در نهایت پیکر این عزیز سفر کرده پیدا شد.

همچنین سرهنگ دوم پاسدار نیسی زاده فرمانده سپاه ناحیه شوشتر در این دیدار گفت: خوشبختانه با پیگیری های سردار اکبری پیکر این جوان ۱۷ ساله در کوتاه ترین زمان ممکن پیدا شد و از نگرانی های تنها خانواده قربانی جانی سیل شوشتر کاسته شد.

سرهنگ نیسی زاده افزود: امروز هم شاهد هستیم که فرمانده و مسئولین سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با این خانواده داغدار دیدار و با تقدیم اقلامی ، مرهمی بر درد این خانواده نیازمند گشتند.

گفتنی است:مرحوم حسین نیسی فرزند ذکور خانواده درهنگام اوج میزان آب در زمین های کشاورزی برای نجات تنها دام(گاو میش)از غرق شدن درون آب رفت ومتأسفانه با غرق شدن درآب تنها قربانی جانی سیل شوشتر شد.روحش شاد

 پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *