دیدار با خانواده سردار شهید سهراب نوروزی+ تصویر

خانه / استان ها / دیدار با خانواده سردار شهید سهراب نوروزی+ تصویر

مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با حضور در منزل خانواده سردار شهید سهراب نوروزی، از مقام والای اسوه های ایثار تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار حمیدرضا توسلی، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به همراه حجت الاسلام حمید محمد، مسئول تربیت و‌آموزش عقیدتی سیاسی سپاه استان با حضور در منزل خانواده سردار شهید سهراب نوروزی، یاد و خاطره شهدای هشت سال حماسه و ایثار را گرامیداشتند.

سرهنگ توسلی ، در این دیدار با تبریک میلاد حضرت بقیه الله الاعظم علیه السلام و تسلیت ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، گفت: شکوه و عظمت ایران اسلامی و عزت ملت، مدیون ایثارگری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و از خودگذشتگی شهیدان و جانبازان جنگ تحمیلی است.

وی، افزود: پاسداشت حماسه های سرداران و فرماندهان و یادگاران سالهای حماسه و ایثار که با ایثار هستی و جان و مال خود، راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل شدند و در مقابل دشمن تابن دندان مسلح که از سوی استکبار جهانی حمایت می شد، ایستادند، رسالت آحاد مردم است.

سرهنگ توسلی، به جنگ نرم دشمن بعد از هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و اظهار داشت: رسالت بزرگی بر عهده خانواده معظم شهداء و یادگاران دفاع مقدس است که دراین برهه از زمان وارد میدان شوند و با ترویج سیره زندگی شهداء، توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، به فراهم شدن مقدمات برگزاری کنگره سرداران و 2400 شهید استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و افزود: مسئولان و دست اندرکاران ستاد کنگره شهدای استان، تلاش می کنند تا اجلاسیه ای ماندگار و در شأن و مقام شهدای چهارمحال و بختیاری برگزار نمایند.

در این دیدار، خانواده شهید نوروزی به بیان خاطراتی از این سردار سرافراز سپاه اسلام پرداختند.

گفتنی است: سردار شهید سهراب نوروزی، اهل روستای چلیچه از توابع شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری است که در 1336، دیده به جهان گشود و 25 بهمن 1362 به عنوان فرمانده گردان توحید به سوی عملیات خیبر شتافت و سرانجام در تاریخ 28 اسفند سال 1362 در منطقه جزیره مجنون به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود، رسید.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *