راهپیمایی اربعین حسینی از زبان حال زائر نیجریه ای

خانه / مطالب و رویدادها / راهپیمایی اربعین حسینی از زبان حال زائر نیجریه ای

یحیی زائر اهل نیجریه حس و حال خود را از شرکت در پیاده روی اربعین حسینی بیان می کند.

وقتی به ایام اربعین حسینی نزدیک می شویم سیل عظیم زائران حسینی از سراسر نقاط جهان خود را به کشور عراق و شهر نجف می رسانند تا با پای پیاده به سمت کربلای معلی رهسپار شوند و بزرگترین اجتماع جهان را رقم بزنند.

یحیی یکی از این زائران است که اصالتا اهل کشور نیجریه است و پنج سال است در این پیاده روی عظیم شرکت می کنند. او در خصوص این راهپیمایی عظیم می گوید: پنج سال است که پای پیاده از نجف تا کربلا را طی می کنم تا به زیارت امام حسین علیه السلام بروم.

این زائر نیجریه ای در خصوص احساس خود از این حماسه با شکوه می گوید: احساس خیلی خوبی دارم که امام حسین علیه السلام این توفیق را به من داد تا در این مراسم عظیم شرکت کنم و قطره ای از دریای زائرانش باشم.

او می افزاید: مردم از کشورهای مختلفی همچون آمریکا, ایران, آذربایجان, ترکیه و دیگر کشور ها به عشق امام حسین علیه السلام به عراق آمده اند تا در این مکان تجمع کنند و در این مسیر با خوشحالی و با غم راه می روند و مردم مهماننواز عراق در راه با غذا و نوشیدنی از زائران پذیرایی می کنند.

یحیی می گوید: مهمترین چیز در این مسیر این است که مردم از نجف اشرف پیاده می آیند و جا برای رفتن خودرو در مسیر پیاده روی وجود ندارد و این مفید است برای ما شیعیان تا لشکری بزرگ برای ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تشکیل دهیم.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *