راهپیمایی روز قدس، تجلی وحدت جهان اسلام علیه صهیونیسم و استکبار است

خانه / استان ها / راهپیمایی روز قدس، تجلی وحدت جهان اسلام علیه صهیونیسم و استکبار است

سرافراز2

حجت الاسلام کریم سرافراز، گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس، نمایش وحدت امت اسلام علیه صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در جمع فرماندهان و مدیران سپاه استان، با اشاره به اهمیت روز قدس، اظهار داشت: روز جهانی قدس‌ ابتکار هوشمندانه‌ بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، از یک سو نماد باور صادقانه نظام اسلامی به آموزه‌های دینی و از سوی دیگر نشان دهنده حمایت از آزادی و ملت های مظلوم و ستمدیده است.

حجت الاسلام کریم سرافراز خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) روز قدس را با یک نگرش جامع، بصیرت گسترده و عمیق برای امت اسلامی به یادگار گذاشتند و آن را روز بیداری اسلامی، روز بسیج عمومی اسلامی و روز مقابله مستضعفان با مستکبران نامیدند.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: روز جهانی قدس روز بیداری مسلمانان و آزادگان جهان است تا پرده از همه شعارهای پوچ و بی‌اساس استعمارگران بردارند.

معاون تشکلهای مردمی ستاد احیاء امربه معروف ونهی از منکر استان افزود: راهپیمایی روز قدس امسال علاوه بر نمایش وحدت امت اسلامی، مهرباطل خواهد شد بر حرکت افراطی گروهک‏های تروریستی مورد حمایت استکبار جهانی است که در کشورهای اسلامی دست به جنایت می زنند تا چهره نازیبایی از دین مبین اسلام را به جهانیان نشان دهند.

حجت الاسلام سرافراز اظهار داشت: روز جهانی قدس روز ترسیم مخالفت همگانی ملت‌های مسلمان و جهان اسلام‌ با موجودیت رژیم جعلی و اشغالگر قدس است.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان تأکید کرد:در روز جهانی قدس، آحاد ملت های آزاده جهان همگام با مردم استکبار ستیز ایران اسلامی در حمایت از آرمان فلسطین که شاخص و شعار نظام جمهوری اسلامی است، باشکوه تر از سنوات گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس، اتحاد امت اسلامی را به رخ جهانیان می کشند.

حجت الاسلام سرافراز، وحدت جهان اسلام را بزرگترین عامل در آزادسازی سرزمین های اشغالی از لوث وجود رژیم جعلی ،جنایت پیشه وکودک کش صهیونیستی دانست و گفت: مقاومت، تنها راه برای حل مسئله فلسطین و مردم مظلوم این سرزمین اسلامی است.

معاون تشکلهای مردمی ستاد احیاء امربه معروف ونهی از منکر استان ادامه داد:در این روز مسلمانان و آزایخواهان جهان،‌بار دیگر تنفر و انزجار خود را از دشمنان اسلام و در رأس آن‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند.

حجت الاسلام سرافراز، از آحاد مردم استان چهارمحال و بختیاری، به ویژه خانواده های معظم شهداء، و اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی بزرگ و دشمن شکن روز جهانی قدس که امسال روز جمعه بیست سوم ماه مبارک رمضان،(19تیرماه ) برگزار خواهدشد، دعوت کرد و افزود: شرکت آحاد آزادگان دنیا و مردم ولایتمدار ایران اسلامی و دلیرمردان و شیر زنان استان چهارمحال وبختیاری در این راهپیمایی، مرهمی بر زخم دیرینه فلسطین مقاوم است که به فرموده حضرت امام خمینی(ره)، پاره تن اسلام است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *